1174.nap

Ma délelőtt egy kis dévédé nézés után elmentünk két áruházba: az elsőben vettünk egy új függönyt a nagyszobába, és a másikban pedig csupa érdekes sportszer volt, na itt végre kicsit rosszalkodhattam is és én vonszoltam a gurulós kosarat és felpróbálhattam pár dolgot és még végül kaptam egy szuper napszemüveget én is (meg anya is). Innen a Klári mamához mentünk, mégpedig a Duna mellett, így láttam egy csomó hajót és a hidakat.
A Mamánál persze első dolgom volt előkeresni a zöldségeket és azokkal játszottam az ebédig, és evés után is, nomeg rajzoltunk is a Mamával amíg el nem indultunk.
Itthon persze megint bekakáltam amikor apa letett aludni, de ma kivételesen aludtam utána egy keveset. Ébredés után pedig apa levitt a kis játszótérre, de gyorsan vissza is mentünk felöltözni, mert elkezdett fújni a szél és hirtelen hideg lett. Felöltözve visszamentünk és akkor már jó sokáig lent is maradtunk és sokat hintáztam és csúszdáztam is. Hazaérve pedig mentem fürdeni és vacsora után még ettem egy kis dinnyét is, azután lefekvésig anyával mondókáztunk é énekeltünk.

1173.nap

Reggel jó sokáig aludtam, és ma szombat van, így apa itthon volt és adott reggelit, aztán dévédét néztünk, amíg anya telefonált, hogy mehetünk érte a közérthez, mert már bevásárolt közben. Amikor visszaértünk, anya nekiállt megsütni a halat, mi pedig apával addig lementünk a játszótérre, mert apa nem szereti a halszagot - én meg szeretek játszótérre menni :)
Egész sokat lent is voltunk apával és jót játszottam: meghintáztattuk a gyümölcsöket (pár darabot vihettem!), meg persze homokoztunk és dobálóztam is, ja és csúszdáztam is természetesen. Dél körül azért hazajöttünk, és már majdnem kész is volt az ebéd, de mivel választhattam, így én a halacska helyett gombás pizzát kértem és ettem is egy jó adagot belőle. Apa jókedvét azonban hamar lehűtöttem azzal, hogy egy percre rá, hogy megkérdezte kell-e kakilni és én nemmel válaszoltam - valahogy mégis csak bekakiltam, ráadásul nem is pelus volt rajtam és apa még épp ebédelt, így aztán eléggé leszidott ezért...Ráadásul aludni is kellett volna, de persze nem aludtam semennyit, hanem inkább kiabáltam és énekelgettem, és amikor ezt is megunták anyáék, akkor inkább elmentünk bringázni: előbb a Kati mamához mentünk a bringákért, amiket apa felpumpált és levitt, és épp beültem a hátsó ülésemre, amikor odaért a Csilla és a Csaba, szintén bringákkal és ők is jöttek velünk (közben anya is leért az ő bringájával). Kerekeztünk így öten egy jó nagyot a Wekerlén és még a cukrászdából egy sütit is ehettem (fagyit sajnos nem, mert még picit köhögök... hát ez pech!).
A bringa-túra után otthon megettem a pizzám maradék negyedét vacsorára és mentem fürdeni, és amikor kijöttem, már itt voltak ismét a Csilláék, úgyhogy őket fárasztottam az este hátralévő részében :)
Sajnos - mivel délután  nem aludtam - ma korán kellett ágyba menni, de anya még mesélt egy szép mesét és én szinte rögtön álomba is szenderültem...

1172.nap

Ma pont akkor ébredtem, amikor apa indult dolgozni. Anya adott finom reggelit, utána pedig kicsit játszottunk és átmentünk a Kati mamához, aki épp indult a Botiékért, úgyhogy mi is elkísértük és találkoztunk is velük a Hunyadi játszótéren és már át mertem menni a láncos hídon is, meg persze homokoztunk is (mivel szórtam a homokot , bünti is volt egyszer) és sokat hintáztunk is. Ebéd előtt a Krisztiék hazamentek, mi pedig a Mamához. Nem sokkal később átjöttek a Dédiék és az Eti is. Ebédnél kicsit hisztiztem, amikor anya félbevágta a gombócot, így megint bünti volt, de aztán csak sikerült megenni a finom gombócokat és utána aludtam egy jót.
Ébredés és uzsonna után elsétáltunk anyával egy érdekes helyre: a könyvtárba, ahova beiratkoztunk és már nézegethettük is azt a rengeteg sok könyvet, ami ott a sok-sok polcon volt. Mivel nem találtunk Anna-Petis könyvet, odamentem az egyik nénihez és megkérdeztem tőle, hogy hol vannak a mesekönyvek és miután megmutatta, már találtunk is nekem való, szép mesekönyveket! Már kiválasztottunk egy kis halom mesekönyvet , amikor apa is odaért a könyvtárba és neki is megmutattam a szép könyveket, aztán elindultunk haza. Itthon  pedig apával játszottam a vacsoráig, ami most is finom gombóc volt és mind egy szálig meg is ettem persze :)
A fürdés után pedig ettünk apával dinnyét és még kicsit kirakósoztunk is a lefekvésig.

1171.nap

Ma jó sokáig aludtam, és reggeli után a tüsi kirakóssal játszottam ügyesen amíg anya vasalt. Utána lementünk a játszóra és ott volt a Dédi, az Ani, a Boti és az Anna és játszottunk egy jót, egészen az ebédig, de persze ma sem akartam ebédelni, úgyhogy inkább hazajöttünk aludni, de aludni se akartam, pedig anya még mesélt is nekem... Amikor anya belátta, hogy itt ma már alvás nem lesz, akkor uzsonnáztunk és felöltöztünk, hogy lemenjünk a játszótérre.
Épp indultunk , amikor apa hazaért és hozott a hóna alatt egy szép kerek dinnyét, amit be is tett a hűtőbe, és mi közben anyával elindultunk a játszótérre.Sajnos a kis játszón nem voltak már ott a Botiék, így átsétáltunk a nagyra és ott játszottunk. Kicsit később apa is idejött, mert ő közben megjavította a zárat és felfújta az összes labdát, amiket ki is próbálhattam a focipályán: kicsit fociztunk és kicsit kosaraztunk, de valahogy nekem a kosár még mintha magas lenne...Sokat nem is játszottunk, mert amikor megpróbáltam elszökni (de anya utolért...), akkor elmentünk a Kati mama házához, mert ő lejött megsétáltatni a Somát és haza is kísért minket. Itthon megnézték apáék a híradót és mentem is fürdeni (apát egy teli pohár vízzel jól nyakon öntöttem, na ennek valamiért nem örült...) és utána vacsorára ettem egy csomó fasírtot kecsöppel, aztán még apával játszhattam, amíg anya fürdött (a betűket és számokat dobáltam az üvegébe és hetet beletaláltam!), mert ma korábban fekszem, mivel a délutáni alvás elmaradt.

ui.:
anya megmért és ma pont 100 centi magas vagyok, valamint 13.8 kiló. A lábam 16, a fejem 48.5 centi.

1170.nap

Ma jó sokáig aludtam a saját kis ágyikómban és reggeli után átmentünk a Kati mamához, de rögtön mentünk is tovább a Hunyadi játszótérre a Krisztiékkel és a Noémivel kiegészülve. A játszótéren jó sokat csúszdáztunk és hintáztunk és már át mertem menni a fahídon is :) Egészen ebédig játszhattunk, de ma sem volt semmi étvágyam (legalábbis a paradicsomos töltött paprikához...) és ebéd után haza is jöttünk aludni anyával. De aludni sem volt kedvem... Irtó meleg volt és én csak forgolódtam és nyűglődtem, meg persze megint bekakiltam... Amikor anya megunta a szenvedésem, ismét lementünk játszani, de most ide a kis játszóra és már ott volt a Noémi és a Kati mama is. Jó sokáig itt maradtunk, és amikor hazajöttünk, apa már itthon várt minket és már indultunk is tovább autóval: előbb az Europarkba a Csaba ajándékáért, és onnan a Csabáékhoz, felköszönteni a névnapján. Kicsit rosszalkodtam persze és ehettem sok chipset és még csokis-tejszínhabos fagyit is (jól leettem magam is és apa nadrágját is) . Estig ott maradtunk, még szerencse, hogy hozhattam a nagy halom szivacs-betű készletemet (ami leesett, azt persze a Lili kutya állandóan el akarta csenni!).
Hazaérve elmentünk fürdeni anyával, és ettem pár falat paradicsomost, de akkor már elég későre járt apa szerint, így csak két mesére maradt idő a lefekvéskor, amit apa még elmesélt.

1169.nap

Címkék: balaton200907

Ma még itt ébredtünk a Balatonon, és rögtön az Anna után keltem. Délelőtt a kertben pancsoltunk mindhárman és játszottunk és rohangáltunk fel-alá és persze a gyümölcsöket dobáltuk (a szőlő fent is maradt a fán, csak a Krisztinek sikerült lepiszkálnia...), közben a Kriszti és anya pakolászott és takarított. Ebédre bolonyai volt, ami finom volt, de aludni egyáltalán nem volt kedvem ebéd után, így aztán amikor Anna felébredt, már indultunk is haza. Útközben csináltam egy butaságot: az autópályán kinyitottam résre a kocsi ajtaját és a Kriszti is és anya is nagyon megijedt (kaptam is tőlük!), de ettől eltekintve unalmas volt az út, így egy idő után elaludtam.
Itthon ébredtem, a házunk előtt és már repültem is apa karjaiba (de sajnos anya rögtön elmesélte miket rosszalkodtam, úgyhogy apa egyetértett anya büntetési javaslatával és a gyümölcsök ismét felköltöztek a szekrény tetejére egy napra... Ajajaj... Kénytelen voltam apával pázzlézni és kirakósozni, meg fűzőcskézni a fürdésig. Utána ettem egy kis virslit és még anyával is játszottam, amíg apa kiteregetett, aztán váltás: és apa játszott velem lefekvésig és még három mesét el is olvasott az ágyamnál.

1168.nap

Címkék: balaton200907

Ma is finom volt a reggeli: a Kriszti sütött egy halom bundás kenyeret és én be is vágtam másfelet egy kis kecsöppel. A szokásos reggeli készülődés után pedig lementünk a Sóstói strandra és egész nap ott is maradtunk. Ez sokkal klasszabb strand, mint a tegnapi, mert itt a játszótéren van igazi homokos homokozó és hinták is, és a víz is kisebb, úgyhogy tudok sétálni is benne egész sokáig. Ezt le is teszteltük szinte rögtön: apa bevitt kicsit pancsolni, amint "sátrat vertünk". Utána rengeteget homokozhattunk, legalábbis addig, amíg árnyékos volt a homokozó, mert sajna amikor már nagyon sütött a nap, akkor vissza kellett menni a fa alá, árnyékba és csak ott játszhattunk. Még szerencse, hogy vittünk egy halom játék-gyümölcsöt! Később, délután pedig visszamehettünk pancsolni anyával és apával, és irtó messzire bementünk a Balcsiba, ahol már klassz hullámok is voltak és én is szörfölhettem anya deszkáján párszor. Amikor kijöttünk és megszáradtunk, akkor visszamentünk a házikóba és a Kriszti és anya főzőcskézni kezdett, apa pedig berámolt  a bőröndökbe és sajnos hazament, mert neki holnap dolgoznia kell már :(
Persze később, a vacsoránál megint rosszalkodtam: dobáltam a tésztát a teraszon. Mehettem is büntibe... Így meg persze éhes maradtam, még szerencse, hogy később anya azért csinált egy adag tejpépet, amit be is kanalaztam mind egy szálig, de akkor már későre járt és minden gyereket leraktak aludni anyáék, így nekem is menni kellett aludni...