Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1174.nap

Ma délelőtt egy kis dévédé nézés után elmentünk két áruházba: az elsőben vettünk egy új függönyt a nagyszobába, és a másikban pedig csupa érdekes sportszer volt, na itt végre kicsit rosszalkodhattam is és én vonszoltam a gurulós kosarat és felpróbálhattam pár dolgot és még végül kaptam egy szuper napszemüveget én is (meg anya is). Innen a Klári mamához mentünk, mégpedig a Duna mellett, így láttam egy csomó hajót és a hidakat.
A Mamánál persze első dolgom volt előkeresni a zöldségeket és azokkal játszottam az ebédig, és evés után is, nomeg rajzoltunk is a Mamával amíg el nem indultunk.
Itthon persze megint bekakáltam amikor apa letett aludni, de ma kivételesen aludtam utána egy keveset. Ébredés után pedig apa levitt a kis játszótérre, de gyorsan vissza is mentünk felöltözni, mert elkezdett fújni a szél és hirtelen hideg lett. Felöltözve visszamentünk és akkor már jó sokáig lent is maradtunk és sokat hintáztam és csúszdáztam is. Hazaérve pedig mentem fürdeni és vacsora után még ettem egy kis dinnyét is, azután lefekvésig anyával mondókáztunk é énekeltünk.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr35155457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása