Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1173.nap

Reggel jó sokáig aludtam, és ma szombat van, így apa itthon volt és adott reggelit, aztán dévédét néztünk, amíg anya telefonált, hogy mehetünk érte a közérthez, mert már bevásárolt közben. Amikor visszaértünk, anya nekiállt megsütni a halat, mi pedig apával addig lementünk a játszótérre, mert apa nem szereti a halszagot - én meg szeretek játszótérre menni :)
Egész sokat lent is voltunk apával és jót játszottam: meghintáztattuk a gyümölcsöket (pár darabot vihettem!), meg persze homokoztunk és dobálóztam is, ja és csúszdáztam is természetesen. Dél körül azért hazajöttünk, és már majdnem kész is volt az ebéd, de mivel választhattam, így én a halacska helyett gombás pizzát kértem és ettem is egy jó adagot belőle. Apa jókedvét azonban hamar lehűtöttem azzal, hogy egy percre rá, hogy megkérdezte kell-e kakilni és én nemmel válaszoltam - valahogy mégis csak bekakiltam, ráadásul nem is pelus volt rajtam és apa még épp ebédelt, így aztán eléggé leszidott ezért...Ráadásul aludni is kellett volna, de persze nem aludtam semennyit, hanem inkább kiabáltam és énekelgettem, és amikor ezt is megunták anyáék, akkor inkább elmentünk bringázni: előbb a Kati mamához mentünk a bringákért, amiket apa felpumpált és levitt, és épp beültem a hátsó ülésemre, amikor odaért a Csilla és a Csaba, szintén bringákkal és ők is jöttek velünk (közben anya is leért az ő bringájával). Kerekeztünk így öten egy jó nagyot a Wekerlén és még a cukrászdából egy sütit is ehettem (fagyit sajnos nem, mert még picit köhögök... hát ez pech!).
A bringa-túra után otthon megettem a pizzám maradék negyedét vacsorára és mentem fürdeni, és amikor kijöttem, már itt voltak ismét a Csilláék, úgyhogy őket fárasztottam az este hátralévő részében :)
Sajnos - mivel délután  nem aludtam - ma korán kellett ágyba menni, de anya még mesélt egy szép mesét és én szinte rögtön álomba is szenderültem...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr265155456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása