Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1171.nap

Ma jó sokáig aludtam, és reggeli után a tüsi kirakóssal játszottam ügyesen amíg anya vasalt. Utána lementünk a játszóra és ott volt a Dédi, az Ani, a Boti és az Anna és játszottunk egy jót, egészen az ebédig, de persze ma sem akartam ebédelni, úgyhogy inkább hazajöttünk aludni, de aludni se akartam, pedig anya még mesélt is nekem... Amikor anya belátta, hogy itt ma már alvás nem lesz, akkor uzsonnáztunk és felöltöztünk, hogy lemenjünk a játszótérre. 
Épp indultunk , amikor apa hazaért és hozott a hóna alatt egy szép kerek dinnyét, amit be is tett a hűtőbe, és mi közben anyával elindultunk a játszótérre.Sajnos a kis játszón nem voltak már ott a Botiék, így átsétáltunk a nagyra és ott játszottunk. Kicsit később apa is idejött, mert ő közben megjavította a zárat és felfújta az összes labdát, amiket ki is próbálhattam a focipályán: kicsit fociztunk és kicsit kosaraztunk, de valahogy nekem a kosár még mintha magas lenne...Sokat nem is játszottunk, mert amikor megpróbáltam elszökni (de anya utolért...), akkor elmentünk a Kati mama házához, mert ő lejött megsétáltatni a Somát és haza is kísért minket. Itthon megnézték apáék a híradót és mentem is fürdeni (apát egy teli pohár vízzel jól nyakon öntöttem, na ennek valamiért nem örült...) és utána vacsorára ettem egy csomó fasírtot kecsöppel, aztán még apával játszhattam, amíg anya fürdött (a betűket és számokat dobáltam az üvegébe és hetet beletaláltam!), mert ma korábban fekszem, mivel a délutáni alvás elmaradt.

Milán

ui.:
anya megmért és ma pont 100 centi magas vagyok, valamint 13.8 kiló. A lábam 16, a fejem 48.5 centi.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr485155454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása