Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1169.nap

Címkék: balaton200907

Ma még itt ébredtünk a Balatonon, és rögtön az Anna után keltem. Délelőtt a kertben pancsoltunk mindhárman és játszottunk és rohangáltunk fel-alá és persze a gyümölcsöket dobáltuk (a szőlő fent is maradt a fán, csak a Krisztinek sikerült lepiszkálnia...), közben a Kriszti és anya pakolászott és takarított. Ebédre bolonyai volt, ami finom volt, de aludni egyáltalán nem volt kedvem ebéd után, így aztán amikor Anna felébredt, már indultunk is haza. Útközben csináltam egy butaságot: az autópályán kinyitottam résre a kocsi ajtaját és a Kriszti is és anya is nagyon megijedt (kaptam is tőlük!), de ettől eltekintve unalmas volt az út, így egy idő után elaludtam.
Itthon ébredtem, a házunk előtt és már repültem is apa karjaiba (de sajnos anya rögtön elmesélte miket rosszalkodtam, úgyhogy apa egyetértett anya büntetési javaslatával és a gyümölcsök ismét felköltöztek a szekrény tetejére egy napra... Ajajaj... Kénytelen voltam apával pázzlézni és kirakósozni, meg fűzőcskézni a fürdésig. Utána ettem egy kis virslit és még anyával is játszottam, amíg apa kiteregetett, aztán váltás: és apa játszott velem lefekvésig és még három mesét el is olvasott az ágyamnál.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr555155452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása