Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1168.nap

Címkék: balaton200907

Ma is finom volt a reggeli: a Kriszti sütött egy halom bundás kenyeret és én be is vágtam másfelet egy kis kecsöppel. A szokásos reggeli készülődés után pedig lementünk a Sóstói strandra és egész nap ott is maradtunk. Ez sokkal klasszabb strand, mint a tegnapi, mert itt a játszótéren van igazi homokos homokozó és hinták is, és a víz is kisebb, úgyhogy tudok sétálni is benne egész sokáig. Ezt le is teszteltük szinte rögtön: apa bevitt kicsit pancsolni, amint "sátrat vertünk". Utána rengeteget homokozhattunk, legalábbis addig, amíg árnyékos volt a homokozó, mert sajna amikor már nagyon sütött a nap, akkor vissza kellett menni a fa alá, árnyékba és csak ott játszhattunk. Még szerencse, hogy vittünk egy halom játék-gyümölcsöt! Később, délután pedig visszamehettünk pancsolni anyával és apával, és irtó messzire bementünk a Balcsiba, ahol már klassz hullámok is voltak és én is szörfölhettem anya deszkáján párszor. Amikor kijöttünk és megszáradtunk, akkor visszamentünk a házikóba és a Kriszti és anya főzőcskézni kezdett, apa pedig berámolt  a bőröndökbe és sajnos hazament, mert neki holnap dolgoznia kell már :(
Persze később, a vacsoránál megint rosszalkodtam: dobáltam a tésztát a teraszon. Mehettem is büntibe... Így meg persze éhes maradtam, még szerencse, hogy később anya azért csinált egy adag tejpépet, amit be is kanalaztam mind egy szálig, de akkor már későre járt és minden gyereket leraktak aludni anyáék, így nekem is menni kellett aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr115155451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása