Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1170.nap

Ma jó sokáig aludtam a saját kis ágyikómban és reggeli után átmentünk a Kati mamához, de rögtön mentünk is tovább a Hunyadi játszótérre a Krisztiékkel és a Noémivel kiegészülve. A játszótéren jó sokat csúszdáztunk és hintáztunk és már át mertem menni a fahídon is :) Egészen ebédig játszhattunk, de ma sem volt semmi étvágyam (legalábbis a paradicsomos töltött paprikához...) és ebéd után haza is jöttünk aludni anyával. De aludni sem volt kedvem... Irtó meleg volt és én csak forgolódtam és nyűglődtem, meg persze megint bekakiltam... Amikor anya megunta a szenvedésem, ismét lementünk játszani, de most ide a kis játszóra és már ott volt a Noémi és a Kati mama is. Jó sokáig itt maradtunk, és amikor hazajöttünk, apa már itthon várt minket és már indultunk is tovább autóval: előbb az Europarkba a Csaba ajándékáért, és onnan a Csabáékhoz, felköszönteni a névnapján. Kicsit rosszalkodtam persze és ehettem sok chipset és még csokis-tejszínhabos fagyit is (jól leettem magam is és apa nadrágját is) . Estig ott maradtunk, még szerencse, hogy hozhattam a nagy halom szivacs-betű készletemet (ami leesett, azt persze a Lili kutya állandóan el akarta csenni!).
Hazaérve elmentünk fürdeni anyával, és ettem pár falat paradicsomost, de akkor már elég későre járt apa szerint, így csak két mesére maradt idő a lefekvéskor, amit apa még elmesélt.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr475155453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása