1146.nap

színezek a Csülök étterembenMa is korán keltem (apa irtó álmosan jött megnézni, hogy miért kukorékolok...), így aztán lett idő délelőtt arra, hogy elmenjünk bevásárolni az interspárba (apa vett nekem fahéjas csigát és sztracsis tejpépet is). Itthon épp csak kirámoltak apáék és már indultunk is tovább újpestre, a Klári mamáékhoz, de ma nem a Mama főzött ebédet, hanem együtt elmentünk étterembe. Útközben csatlakozott hozzánk Julika néni is és az étteremben kaptam étlapot a pincér bácsitól, amit ki is lehetett színezni (még színes ceruzákat is hoztak) és én sült krumplit rendeltem magamnak. Amíg kihozták az ebédet, addig rajzolgattam, aztán amikor láttam apa ebédjét, akkor cseréltem vele krokettet a sült krumplimért :)
Ebéd után visszamentünk a Mamához és még picit játszottam,  és jöttünk is haza. Persze útközben elaludtam és persze itthon már nem akartam aludni és persze bekakiltam és persze apa mindezekért morcos is volt... De a morcossága elmúlt, és mégis sikerült meggyőzni, hogy menjünk le a játszótérre. Kicsit lassította az indulást, hogy egy zacskó madáreledelt elejtettem a konyhában és minden csupa mag lett az egész környéken... Hát ennek sem örült túlzottan apa... Aztán végre lementünk a kis játszóra, de ott is csináltam két butaságot, amiért büntibe kellett ülnöm: szandálban belesétáltam a vízbe és egy kislányt megdobtam játéklapáttal. Amikor anya is lejött utánunk, akkor átsétáltunk egy másik kis játszótérre és ott is homokozhattam és csúszdázhattam, amíg haza nem indultunk. Itthon sajnos elkövettem azt a hibát, hogy - apa figyelmeztetése ellenére - sorba a számba vettem a műanyag gyümölcsöket - így azok szépen felmentek a szekrény tetejére :(
Fürdés után jót vacsoráztam: egy tányér mákos nudlit (amit a Klári mama csinált nekem) és még apa egyik gombócát is megettem. Lefekvésig még rajzolgattam egy hatalmas papírra.

1145.nap

Délelőtt voltunk usziban, és ott derült ki, hogy a "tanév" utolsó úszása volt ma, így kevesebb volt a torna és több a játék :)  Vittük az új cápás úszósapimat és az úszószemüvegemet is és így tényleg nem ment a fülembe és a szemembe a víz, ezért párat merültem is ennek örömére, aminek a Judit néni nagyon örült. Én meg teljesen elfáradtam, csak sajnos történt egy kis "baleset" hazafelé és bepisiltem, így meg apa se és anya se akart ölbe venni és cipelni... még ilyet! Otthon ezt sikerült azzal tetéznem, hogy ebéd után még be is kakiltam, de annyira, hogy le kellett zuhanyozni a kádben... Hát apa ennek se örült olyan nagyon... Mentem is aludni délután, de inkább pelust kaptam (eső után köpönyeg...). Amikor felébredtem, épp itt volt az Ani, mert apával valamit ügyködtek a számítógépen. Amikor végeztek, az Ani haza indult, mi pedig elsétáltunk a Templom térhez, ahol retró buli volt ma: voltak régi autók, meg régi villamos, de persze engem jobban érdekelt a szökőkút, a horgászás játékért és a kőrhinta! Miután körülnéztünk és egy kürtős kalácsot megettünk, szépen hazasétáltunk.  Itthon előbb gyurmáztam, aztán mentem fürdeni, és utána vacsorára apa főzött virslit, amit meg  is ettem (jó sok kecsöppel persze), aztán még játszottunk kicsit a lefekvésig.

1144.nap

Reggel korán keltünk és apa adott reggelit, mert mi anyával és a Kati mamával mentünk villamossal egy új közértbe. Ma az utcán nagyon fújt a szél, majd' el vitt minket... De bent persze nem fújt és itt jó nagy bevásárló kocsik vannak, klasszul tudtam nézelődni :) A Mama vett nekem finomságokat is, de akkor nem ehettem meg sajnos. Haza is villamossal mentünk és a Mamánál játszottam amíg anya leszaladt az oviba. Ebédre finom tojásleves volt, azt sokat ettem, de káposztát, azt nem kértem, hanem inkább mentem aludni. Ébredés után két pudingot is megettem uzsonnára és játszottam, amíg apa megjött értem és akkor együtt elmentünk kocsival anyáért, aki a Mariettánál ruhákat válogatott, de nem maradtunk, csak pár percet és már jöttünk is haza. Itthon apával játszottam és amikor megéheztem , apa melegített tojáslevest és utána megfelezte velem a pizzáját és azt is ettem, mert fincsi volt. Utána mentem fürdeni és közben apa felszerelte az új zuhanyt és azzal zuhanyozhattam le a gyümölcsöket, amiket vittem játszani. Lefekvésig pedig felváltva játszott velem apa és anya.

1143.nap

Reggel játszottunk itthon: nagyon klassz dolgokat gyurmáztunk anyával, aztán lementünk a játszótérre, mert hívtak a Liviék. Később a Krisztiék is odajöttek az Annával és délben felmentünk a Mamához ebédelni és ma eltalálták az ízlésem: paradicsomleves volt, betűtésztával és egy kicsit a másodikból is ettem. Aztán hazajöttünk aludni, és sok mese után egy keveset aludtam. Uzsonna után pedig újból lementünk a kis játszótérre és arra jött a Kati Mama is az Annával és most is lejöttek a Liviék, de később olyan nagy szél lett, hogy inkább hazamentünk, de apa nem volt itthon! Mint kiderült, átment a szomszédba, hogy megszerelje a Peti számítógépét. Mi is átmentünk utána és kergetőztem kicsit a Süti kutyával. Visszaérve megmutattam apának a gyurmaszobrainkat és kicsit még gyurmáztam a vacsoráig, amikor ismét bevágtam egy nagy tányér paradicsomlevest. Fürdés és hajmosás után megkértem apát, hogy a számítógépen hadd nézzem a "Pinty és ponty"-ot és még a többi mesét az egyszervolton.

1142.nap

Képzeljétek, ma voltunk az állatkertben!
Reggel kicsit még legóztunk anyával, aztán villamossal és metróval és földalattival elmentünk az állatkerthez és amíg megvettük a jegyeket, a Krisztiék is odaértek, és együtt bementünk. Nagyon sok állatot megnéztünk: az oroszlánokat, a kacsákat, a majmokat, a vizilovakat, és megetettük az elefántot (nagyon ügyesen elvette a kezünkből az almát és a répát az ormányával és bedobálta a szájába) és a zebrát is. Voltunk az állatsimogatóban is de volt pár hely ahova nem akartam bemenni, mert sötét volt. De azért nagyon klassz volt és sokat mászkáltunk, úgyhogy jól elfáradtam és hazafelé a metrón már majd' elaludtam... A Mamánál ebédeltünk, de nem ettem túl sokat, mert délelőtt sokat nasiztunk, aztán a Botiék is megjöttek és mi, fiúk aludtunk egy jót délután, amíg anya az Annával elment a Noémiért, hogy amikor mi is felébredtünk, négyesben tudjunk finom kalácsot uzsonnázni. Uzsi után pedig lementünk a kis játszótérre, de  a Botiékért nem sokkal később már jött is a Zoli, én pedig telefonon ma is szóltam apának, hogy hozza le nekem az odakészített gyümölcsöket, amit meg is tett, így azokkal is tudtam egy jót játszani. Persze amikor elkezdtem őrült gyorsan kőrbe-kőrbe rohangálni, akkor elestem és lehorzsoltam a térdem (bőgtem is...), úgyhogy már nem is volt kedvem játszani, ezért hazaindultunk, csak előbb még anya felszaladt a Mamához, aztán a házunk előtt megint elzakóztam és még jobban felhorzsoltam a térdem... Persze volt nagy sírás és itthon a fürdés sem volt egyszerű, mert csípett a víz. Utána apa bekente a sebemet krémmel, hogy meggyógyuljon és játszottunk a legókkal, majd vacsoráztunk nudlit és megint játszottunk, aztán megnéztünk a számítógépen meséket és mentem is aludni.

1141.nap

Reggel korán keltem, akkor amikor apa, úgyhogy ő adott reggelit és fogmosás után mehettem is játszani a szobába, ő pedig ment sajnos dolgozni. Mi pedig anyával a Kati Mamához mentünk és ott játszottam délelőtt, amíg anya lement az oviba. Közben lementünk a Mamával az ápiszba és elmentünk az ebédért is és pont ekkor anya is jött velünk, így végül mi a játszótérre mentünk és ott rosszalkodhattam kicsit. Ebédelni a Mamához mentünk, de ma se ettem túl sokat, hanem inkább játszottam... Utána nagy nehezen elaludtam , mert nagy volt a forgalom a Mamánál (jött a Kriszti és a Dédi is). Ébredés után uzsonnáztam és pont ekkor megjött anya a Noémivel, és így lementünk a nagy játszóra, és amikor telefonált apa, gyorsan én is beszéltem vele és kértem, hogy ha jön le, akkor hozza le az odakészített gyümölcsöket... Épp nagyban homokoztam, amikor végre lejött apa a gyümölcsökkel, úgyhogy innen kezdve persze azokkal játszottam illetve játszottunk a Noémivel és csúszdáztattuk is, meg elástuk és megkerestük mindet. Amikor a Mama hazament a Noncsival, akkor felfedeztem, hogy lehet sarazni a kis csúszdánál, csak persze csupa sár lett az összes gyümölcs és persze én is, úgyhogy amikor indultunk haza, jól le kellett mindent mosni a kis kútnál. Hazaérve persze mentem is rögtön fürdeni, mert azért eléggé sáros maradtam... Pancsolás után ettem tésztát vacsorára és kaptam apa névnapi  kókuszos finomságából is utána, aztán még lefekvésig építettünk apával egy szép nagy várat a gyümölcsöknek - két tévével, az egyiken mónikasó, a másikon minimax ment a gyümölcsöknek :)

1140.nap

Ma is sokáig aludtam és reggeli után elmentünk anyával az énekre az Enikő nénihez. Útközben láttunk egy nagy hangyabolyt, bodobács bogarat és csigákat is és egy pici csigát odébb raktuk a fához ahová "igyekezett". Az éneken elég kevesen voltunk és én eléggé izgága voltam végig... Hazafelé indultunk épp, amikor észrevettünk a háztetőn egy cicát és azt is néztük egy darabig a többiekkel és szóltunk a Mamának is, hogy jövünk és el is mehettem vele a közértbe és amiért jó kisfiú voltam, választhattam egy csokit magamnak :)  Utána a Mamánál ebédeltünk és az erkélyen játékból ledobáltam a Mama csipeszeit a szomszéd nénihez... De nem csak rosszalkodtam ma, hanem teljesen magamtól szóltam anyának, hogy kakilni kell és a vécébe kakiltam! Jutalomképp még eg ykinder tojást is kaptam! Közben megérkeztek a Botiék is és a Dédi elhozta az ajándékokat, amiket az Eti és az Anita küldtek (finom cukrot például!). Sajnos sokat nem ökörködhettünk a Botival, mert ők ott aludtak, mi pedig hazajöttünk és a mese után aludtam egy jót. Ébredés után ért haza épp apa és az uzsonna viszont igazán fogamra való volt: nutellás kenyér. Uzsi után lementünk a játszótérre és ma elég kevesen voltak lenn gyerekek, de sebaj, vihettem tíz zöldséget-gyümölcsöt, és azokkal sokat játszottam (és csak néha irígykedtem a gyümölcseimre). Este felé a Kati mama is lejött, de akkor már lassan indultunk is haza, mert későre járt. Itthon mentem is fürdeni anyával, aztán vacsorára ettem pár falat brassóit, de előtte és utána még apával játszottunk a gyümölcsökkel (mi mással???) egészen a lefekvésig.