Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1141.nap

Reggel korán keltem, akkor amikor apa, úgyhogy ő adott reggelit és fogmosás után mehettem is játszani a szobába, ő pedig ment sajnos dolgozni. Mi pedig anyával a Kati Mamához mentünk és ott játszottam délelőtt, amíg anya lement az oviba. Közben lementünk a Mamával az ápiszba és elmentünk az ebédért is és pont ekkor anya is jött velünk, így végül mi a játszótérre mentünk és ott rosszalkodhattam kicsit. Ebédelni a Mamához mentünk, de ma se ettem túl sokat, hanem inkább játszottam... Utána nagy nehezen elaludtam , mert nagy volt a forgalom a Mamánál (jött a Kriszti és a Dédi is). Ébredés után uzsonnáztam és pont ekkor megjött anya a Noémivel, és így lementünk a nagy játszóra, és amikor telefonált apa, gyorsan én is beszéltem vele és kértem, hogy ha jön le, akkor hozza le az odakészített gyümölcsöket... Épp nagyban homokoztam, amikor végre lejött apa a gyümölcsökkel, úgyhogy innen kezdve persze azokkal játszottam illetve játszottunk a Noémivel és csúszdáztattuk is, meg elástuk és megkerestük mindet. Amikor a Mama hazament a Noncsival, akkor felfedeztem, hogy lehet sarazni a kis csúszdánál, csak persze csupa sár lett az összes gyümölcs és persze én is, úgyhogy amikor indultunk haza, jól le kellett mindent mosni a kis kútnál. Hazaérve persze mentem is rögtön fürdeni, mert azért eléggé sáros maradtam... Pancsolás után ettem tésztát vacsorára és kaptam apa névnapi  kókuszos finomságából is utána, aztán még lefekvésig építettünk apával egy szép nagy várat a gyümölcsöknek - két tévével, az egyiken mónikasó, a másikon minimax ment a gyümölcsöknek :)

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr295155423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása