Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1142.nap

Képzeljétek, ma voltunk az állatkertben!
Reggel kicsit még legóztunk anyával, aztán villamossal és metróval és földalattival elmentünk az állatkerthez és amíg megvettük a jegyeket, a Krisztiék is odaértek, és együtt bementünk. Nagyon sok állatot megnéztünk: az oroszlánokat, a kacsákat, a majmokat, a vizilovakat, és megetettük az elefántot (nagyon ügyesen elvette a kezünkből az almát és a répát az ormányával és bedobálta a szájába) és a zebrát is. Voltunk az állatsimogatóban is de volt pár hely ahova nem akartam bemenni, mert sötét volt. De azért nagyon klassz volt és sokat mászkáltunk, úgyhogy jól elfáradtam és hazafelé a metrón már majd' elaludtam... A Mamánál ebédeltünk, de nem ettem túl sokat, mert délelőtt sokat nasiztunk, aztán a Botiék is megjöttek és mi, fiúk aludtunk egy jót délután, amíg anya az Annával elment a Noémiért, hogy amikor mi is felébredtünk, négyesben tudjunk finom kalácsot uzsonnázni. Uzsi után pedig lementünk a kis játszótérre, de  a Botiékért nem sokkal később már jött is a Zoli, én pedig telefonon ma is szóltam apának, hogy hozza le nekem az odakészített gyümölcsöket, amit meg is tett, így azokkal is tudtam egy jót játszani. Persze amikor elkezdtem őrült gyorsan kőrbe-kőrbe rohangálni, akkor elestem és lehorzsoltam a térdem (bőgtem is...), úgyhogy már nem is volt kedvem játszani, ezért hazaindultunk, csak előbb még anya felszaladt a Mamához, aztán a házunk előtt megint elzakóztam és még jobban felhorzsoltam a térdem... Persze volt nagy sírás és itthon a fürdés sem volt egyszerű, mert csípett a víz. Utána apa bekente a sebemet krémmel, hogy meggyógyuljon és játszottunk a legókkal, majd vacsoráztunk nudlit és megint játszottunk, aztán megnéztünk a számítógépen meséket és mentem is aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr645155424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása