Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1145.nap

Délelőtt voltunk usziban, és ott derült ki, hogy a "tanév" utolsó úszása volt ma, így kevesebb volt a torna és több a játék :)  Vittük az új cápás úszósapimat és az úszószemüvegemet is és így tényleg nem ment a fülembe és a szemembe a víz, ezért párat merültem is ennek örömére, aminek a Judit néni nagyon örült. Én meg teljesen elfáradtam, csak sajnos történt egy kis "baleset" hazafelé és bepisiltem, így meg apa se és anya se akart ölbe venni és cipelni... még ilyet! Otthon ezt sikerült azzal tetéznem, hogy ebéd után még be is kakiltam, de annyira, hogy le kellett zuhanyozni a kádben... Hát apa ennek se örült olyan nagyon... Mentem is aludni délután, de inkább pelust kaptam (eső után köpönyeg...). Amikor felébredtem, épp itt volt az Ani, mert apával valamit ügyködtek a számítógépen. Amikor végeztek, az Ani haza indult, mi pedig elsétáltunk a Templom térhez, ahol retró buli volt ma: voltak régi autók, meg régi villamos, de persze engem jobban érdekelt a szökőkút, a horgászás játékért és a kőrhinta! Miután körülnéztünk és egy kürtős kalácsot megettünk, szépen hazasétáltunk.  Itthon előbb gyurmáztam, aztán mentem fürdeni, és utána vacsorára apa főzött virslit, amit meg  is ettem (jó sok kecsöppel persze), aztán még játszottunk kicsit a lefekvésig.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr665155427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása