Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1140.nap

Ma is sokáig aludtam és reggeli után elmentünk anyával az énekre az Enikő nénihez. Útközben láttunk egy nagy hangyabolyt, bodobács bogarat és csigákat is és egy pici csigát odébb raktuk a fához ahová "igyekezett". Az éneken elég kevesen voltunk és én eléggé izgága voltam végig... Hazafelé indultunk épp, amikor észrevettünk a háztetőn egy cicát és azt is néztük egy darabig a többiekkel és szóltunk a Mamának is, hogy jövünk és el is mehettem vele a közértbe és amiért jó kisfiú voltam, választhattam egy csokit magamnak :)  Utána a Mamánál ebédeltünk és az erkélyen játékból ledobáltam a Mama csipeszeit a szomszéd nénihez... De nem csak rosszalkodtam ma, hanem teljesen magamtól szóltam anyának, hogy kakilni kell és a vécébe kakiltam! Jutalomképp még eg ykinder tojást is kaptam! Közben megérkeztek a Botiék is és a Dédi elhozta az ajándékokat, amiket az Eti és az Anita küldtek (finom cukrot például!). Sajnos sokat nem ökörködhettünk a Botival, mert ők ott aludtak, mi pedig hazajöttünk és a mese után aludtam egy jót. Ébredés után ért haza épp apa és az uzsonna viszont igazán fogamra való volt: nutellás kenyér. Uzsi után lementünk a játszótérre és ma elég kevesen voltak lenn gyerekek, de sebaj, vihettem tíz zöldséget-gyümölcsöt, és azokkal sokat játszottam (és csak néha irígykedtem a gyümölcseimre). Este felé a Kati mama is lejött, de akkor már lassan indultunk is haza, mert későre járt. Itthon mentem is fürdeni anyával, aztán vacsorára ettem pár falat brassóit, de előtte és utána még apával játszottunk a gyümölcsökkel (mi mással???) egészen a lefekvésig.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr815155422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása