Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1146.nap

színezek a Csülök étterembenMa is korán keltem (apa irtó álmosan jött megnézni, hogy miért kukorékolok...), így aztán lett idő délelőtt arra, hogy elmenjünk bevásárolni az interspárba (apa vett nekem fahéjas csigát és sztracsis tejpépet is). Itthon épp csak kirámoltak apáék és már indultunk is tovább újpestre, a Klári mamáékhoz, de ma nem a Mama főzött ebédet, hanem együtt elmentünk étterembe. Útközben csatlakozott hozzánk Julika néni is és az étteremben kaptam étlapot a pincér bácsitól, amit ki is lehetett színezni (még színes ceruzákat is hoztak) és én sült krumplit rendeltem magamnak. Amíg kihozták az ebédet, addig rajzolgattam, aztán amikor láttam apa ebédjét, akkor cseréltem vele krokettet a sült krumplimért :)
Ebéd után visszamentünk a Mamához és még picit játszottam,  és jöttünk is haza. Persze útközben elaludtam és persze itthon már nem akartam aludni és persze bekakiltam és persze apa mindezekért morcos is volt... De a morcossága elmúlt, és mégis sikerült meggyőzni, hogy menjünk le a játszótérre. Kicsit lassította az indulást, hogy egy zacskó madáreledelt elejtettem a konyhában és minden csupa mag lett az egész környéken... Hát ennek sem örült túlzottan apa... Aztán végre lementünk a kis játszóra, de ott is csináltam két butaságot, amiért büntibe kellett ülnöm: szandálban belesétáltam a vízbe és egy kislányt megdobtam játéklapáttal. Amikor anya is lejött utánunk, akkor átsétáltunk egy másik kis játszótérre és ott is homokozhattam és csúszdázhattam, amíg haza nem indultunk. Itthon sajnos elkövettem azt a hibát, hogy - apa figyelmeztetése ellenére - sorba a számba vettem a műanyag gyümölcsöket - így azok szépen felmentek a szekrény tetejére :(
Fürdés után jót vacsoráztam: egy tányér mákos nudlit (amit a Klári mama csinált nekem) és még apa egyik gombócát is megettem. Lefekvésig még rajzolgattam egy hatalmas papírra.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr715155428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása