663.nap

labdázunk apával, beee!Sajnos hajnalban kicsit kidobtam a taccsot, valószínűleg a joghurt még sok volt a pocakomnak, de aztán tudtam még egy nagyot aludni reggelig. Mára szerencsére apa már jobban volt (anya sajnos még mindig elég beteg), de a hajnali történet miatt még csak vajas kalácsot kaptam (az is finom tulajdonképp), és apa megengedte, hogy majdnem egyedül én vajazzam meg! Délelőtt apával labdáztunk, építgettünk és az énekes dévédét néztük, amíg át nem jött a Mama értem. De mielőtt lementünk volna sétálni, még megnéztünk pár képet az Anna babáról, akit rögtön felismertem és mondtam is, hogy "Anna baba!". Aztán apa segített lemenni (csak ő ment vásárolnia kis közértbe), és pozitív jel volt, hogy hoztuk a kismotort is...
Nos végül motorozás nem sok volt, mert még nem élvezem annyira, mint a rohangálást, de szerencsére azért futkározhattam, mert nemcsak a Mama volt velem, hanem az Ani is. Ebédre azért fel kellett már menni a Mamához és a sok mozgástól a friss levegőn (meg a napok óta tartó diétától) igencsak megéheztem, úgyhogy ettem sok levest és még nudlit is, aztán mentem aludni egy jó nagyot. Ébredés után inkább játszani volt kedvem, mint uzsonnázni, és kicsit később mentünk is haza, és a sétára elkísért minket az Ani és a Soma is. Otthon apától kértem "enni-inni" és megint ettem egy adag nudlit, aztán vele ott folytattam a játékot, ahol délelőtt abbahagytuk és ez így ment fürdésig. Pancsi után még ettem egy fél szelet vajas kalácsot (együtt vajaztuk meg apával!) és picit még rosszalkodhattam a nagyszobában, de amikor már elálmosodtam, apa elvitt aludni az ágyikómba. Sajnos ma Cica és Beee nélkül kell aludnom, mert ők ma megfürödtek a mosógépben, mivel hajnalban őket is kicsit lehánytam... De apa azt mondta, holnapra megszáradnak és játszhatok velük ismét. Hát remélem!

662.nap

Hát a mai sem az én napom... Én kezdek rendbe jönni, erre anya is és apa is betegen fekszenek jobbra-balra. A délelőtt nagyjából azzal telt, hogy apával megnéztük az énekes dévédét, és játszottunk, de apa rendkívül inaktív volt sajnos. Anyáról nem is beszélve, aki csak feküdt az ágyban és nem is játszott velem... Aztán egyre nyűgösebb lettem, és végül apa kitalálta, hogy álmos vagyok és letett az ágyikómba, ahol aludtam egy jó nagyot. Amikor pedig felébredtem, átjött a Mama, adott egy kis levest ebédre és átmentünk hozzá játszani, mert itthon halálra unnám magam játszótárs hiányában... Kicsit még sétáltunk is mielőtt felmentünk volna, és a Mamánál megettem egy 'eper-gangát' és szétrámoltam mident a játékszobában :) Estig klasszul el is voltunk, aztán hazavitt a Mama és onnan apával játszottam a fürdésig és megint joghurtokat kértem apától vacsorára meg persze zizit! Aztán kaja után még icipicit játszottunk és mentem aludni, mert mindenki fáradt és álmos volt már. Anya pedig annyira rosszul van, hogy még énekelni sem tudott nekem. Kár. Remélem holnapra ő is meggyógyul!

661.nap

azért jó a kedvem, ha kicsit beteg is vagyok... Ma végig aludtam az estét, szerencsére nem volt semmi gond.
Reggel sajnos a diéta miatt csak kekszet kaptam, de utána egy csomó mesés könyvet megnéztünk anyával, és lementünk a gyógyszertárba és picit sétáltunk is a napsütésben és kijöhettem a babakocsiból is. Séta közben pedig épp találkoztunk a Dédivel és az Anival és kaptam az Anitól egy klassz kis kamiont és mindannyian felmentünk a Mamához és játszottam szépen a parkolóházzal, aztán ebédre ehettem levest répával és egy kis almát is, és mentem egy jóóóó nagyot aludni. Ébredés után már elég éhes voltam, úgyhogy ettem kalácsot és köles golyókat, aztán hazamentünk, mert apa már várt ránk otthon. diavetítésEstig sokat játszottunk és néztünk könyveket és egyszer le is mentünk a lifttel a Mamához, aki hozott valamit egy zacskóban és épp a Somával sétált. Ja, és én nyomhattam meg a liftben a gombokat! A fürdés közben telefonáltunk a Nagyinak és elvileg vacsora következett, de csak pár kanál levest, némi zizit és kekszet ettem, hiába próbálkozott apa... Viszont utána megint volt diavetítés a hálószobában. Igaz, hogy a harmadik film már sok volt és inkább kijöttem, de azért érdekes dolog, hogy a falon vannak képek és anya mesél hozzájuk.
Sajnos már későre járt és mennem kellett aludni...

660.nap

kukaautó!Hát ma elég rossz napom volt :(
Hajnalban kezdődött: kidobtam a taccsot, de annyira, hogy még a fülem is tele volt hányással és le is kellett zuhanyozni. Ezek után átöltözés - picit lefekvés - hányás - átöltözés - picit lefekvés - hányás - átöltözés - picit lefekvés - hányás - átöltözés - picit lefekvés - hányás - átöltözés - picit lefekvés - hányás - egész reggelig. Szegény apa ott üldögélt az ágyam mellett végig és próbált időben kikapni és a lavór fölé tenni, de néha gyorsabban jött fel ez a rossz ízű dolog a pocakomból, mint ahogy kivett volna, szóval ágyat is párszor át kellett húzni... Reggel aztán apának menni kellett dolgozni, de cserébe átjött a Mama. Sajnos még délelőtt egyszer megint hánytam egyet és irtózatosan rossz kedvem volt és irtó fáradt és álmos voltam, és végül elmentem inkább aludni. Délig aludtam, és az ebéd tulajdonképp elmaradt, ettem pár kekszet és ittam teát. A délután azért már hamar eltelt, mert egyre jobban éreztem magam és néztük a tévét és kinyittattam a bújócskás hengert is. Amikor hazaért apa, már sokkal jobban voltam és épp a lehető legnagyobb rendetlenséget próbáltam létrehozni a nagyszobában a rendelkezésre álló játékok segítségével. Aztán apa segített kicsit rendet rakni és előkerestük a kukásautót és sokáig azzal játszottam, hogy a gombokat beraktam a kukába, a kukát pedig szabályosan kiürítettük a kukásautóba, aztán vissza kiöntöttük és kezdtük előröl... Aztán a mónikás műsor után öltöztünk és elmentünk a doktor nénihez, ahol megint sokat kellett várni és utána megvizsgált a doktor néni (persze sírtam, pedig most tényleg nem bántott, csak hát a rossz emlékek...) és felírt gyógyszereket. Anya meg is vette őket a gyógyszertárban és addig mi apával néztük az autókat és villamosokat. Otthon rögtön mentem is fürdeni és egy diétás vacsora után picit játszottunk apával, aztán mentem aludni.

659.nap

takarítunk apával Ma jó későn keltünk, és reggeli után olyat játszottunk, hogy amit meg szeretnék enni, azt az egyik tányérról tegyem át a másikra. Én persze mindet átpakoltam :) Aztán mindenbe belekóstoltam, de párat nem ettem meg. Kaja után elmentünk a kutyadoktor bácsikhoz, mert ott volt a Mama és a Soma és a Boti is. Innen hazafelé megálltunk a játszótéren és szerencsére jó sokat kópéskodhattunk, amíg anya elment ebédért meg vissza. Ebédre azért be kellett fejezni a hancúrozást, mert mentünk a Mamához és a kaja után jó nagyot aludtunk. Uzsonna után szépen együtt játszottunk a Botival, amíg nem jött érte a Zoli. De értem meg nem jött az apa, amin nagyon csodálkoztam. Kicsit később lementünk sétálni. Amikor hazaértünk, apa már várt minket és játszott velem a híradóig, aztán pedig segítettem neki porszívózni és takarítani... Fürdés után vacsoráztam, de csak csipegettem mindenből, pedig finomakat próbált anya és apa adni (sajttal, sonkával töltött husi, diós tészta, gyümik...). Lefekvés előtt még megnéztünk egy Mátyás királyos mesét, de a gombokat nagyon nagyon szétszórtam, úgyhogy velem szedette össze anya és apa (legalább addig se kellett menni lefeküdni...)

658.nap

könyvet nézünk anyával és macivalReggel még épp tudtam integetni apának, aki indult dolgozni. Reggelire vittem a "cicát",a  "bee"-t és a macit is reggelizni és utána olyat játszottunk, hogy anya eldugott játékokat a szobákba és én megkeretem mindet ügyesen. A játék után megnéztünk pár mesét és lementünk sétálni. Lent már várt ránk a Dédi, a Mama és a Soma és együtt mentünk sétálni és az ebédért, aztán a Mamánál ettünk, de én nem ettem valami sokat, és utána mentem aludni és jó sokat aludtam. Uzsonnára mindenbe belekóstoltam persze és utána elmentünk áruházba vásárolni és kaptam a Mamától egy új kesztyűt, és vett anya finomságokat is (egy pogit persze el is kunyiztam rögtön és el is majszoltam haza felé menet).
Amikor hazaértünk, apa már otthon volt, és a kopogásomra ajtót is nyitott nekünk :) Aztán visszacsináltam gyorsan a rendetlenséget a nagyszobában, mert apa véletlenül (!!!) rendet rakott... Estig még könyveket néztünk anyával és dömpereztünk apával. A híradó alatt bejelentettem, hogy kérek "enni-inni", és apa csinált levest, amiből egy falatot se ettem persze, csak később egy kis diós tésztát, a fürdés után, de még nasit sem kértem utána. Úgy látszik ma nem vagyok éhes... Viszont megtanultam szépen mondani, hogy "víz"! Aztán még ismét kupit csináltam a nagyszobában a lefekvés előtt.

657.nap

apával könyvet olvasunk...Ma is voltunk délelőtt énekelni, és hazafelé meghallgattunk mindenféle utcai zajokat és hangokat, mint az autók, a villamos, repülő, madarak (varjú is volt és azt mondta, hogy "kár! kár!"). Aztán kivel találkoztunk a házunknál?: a Dédivel, a Mamával és a Somával. A dédit jól meg is futtattam - akárcsak anyát, ugyanis rájöttem, hogyan tudok kibújni a babakocsiból és elfutni mint a nyúl! Ebédelni a Mamához mentünk és ott is aludtam, és közben anya elment a Diáért. Uzsonna után pedig épp belemelegedtünk a játékba a Mamával, amikor nem sokkal később apa jött értem, és öltöztem is rögvest és mentünk haza. Otthon sokat játszottunk: gyakoroltam a motorozást, építettünk két hajót és pár hatalmas tornyot, és megnéztünk pár könyvet. Épp birkóztunk (mindig én győztem!) amikor anya is hazaért. Apa a híradó alatt kiment a konyhába vacsizni, de én is megéheztem, úgyhogy kértem olyat mint amit ő evett (a finom tegnapi husi volt gyümölcsökkel és rizssel). Kaja után még a kedvenc dévédémet nézhettem jó sokáig, vagyis a fürdésig.