657.nap

apával könyvet olvasunk...Ma is voltunk délelőtt énekelni, és hazafelé meghallgattunk mindenféle utcai zajokat és hangokat, mint az autók, a villamos, repülő, madarak (varjú is volt és azt mondta, hogy "kár! kár!"). Aztán kivel találkoztunk a házunknál?: a Dédivel, a Mamával és a Somával. A dédit jól meg is futtattam - akárcsak anyát, ugyanis rájöttem, hogyan tudok kibújni a babakocsiból és elfutni mint a nyúl! Ebédelni a Mamához mentünk és ott is aludtam, és közben anya elment a Diáért. Uzsonna után pedig épp belemelegedtünk a játékba a Mamával, amikor nem sokkal később apa jött értem, és öltöztem is rögvest és mentünk haza. Otthon sokat játszottunk: gyakoroltam a motorozást, építettünk két hajót és pár hatalmas tornyot, és megnéztünk pár könyvet. Épp birkóztunk (mindig én győztem!) amikor anya is hazaért. Apa a híradó alatt kiment a konyhába vacsizni, de én is megéheztem, úgyhogy kértem olyat mint amit ő evett (a finom tegnapi husi volt gyümölcsökkel és rizssel). Kaja után még a kedvenc dévédémet nézhettem jó sokáig, vagyis a fürdésig.