Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

661.nap

azért jó a kedvem, ha kicsit beteg is vagyok... Ma végig aludtam az estét, szerencsére nem volt semmi gond.
Reggel sajnos a diéta miatt csak kekszet kaptam, de utána egy csomó mesés könyvet megnéztünk anyával, és lementünk a gyógyszertárba és picit sétáltunk is a napsütésben és kijöhettem a babakocsiból is. Séta közben pedig épp találkoztunk a Dédivel és az Anival és kaptam az Anitól egy klassz kis kamiont és mindannyian felmentünk a Mamához és játszottam szépen a parkolóházzal, aztán ebédre ehettem levest répával és egy kis almát is, és mentem egy jóóóó nagyot aludni. Ébredés után már elég éhes voltam, úgyhogy ettem kalácsot és köles golyókat, aztán hazamentünk, mert apa már várt ránk otthon. diavetítésEstig sokat játszottunk és néztünk könyveket és egyszer le is mentünk a lifttel a Mamához, aki hozott valamit egy zacskóban és épp a Somával sétált. Ja, és én nyomhattam meg a liftben a gombokat! A fürdés közben telefonáltunk a Nagyinak és elvileg vacsora következett, de csak pár kanál levest, némi zizit és kekszet ettem, hiába próbálkozott apa... Viszont utána megint volt diavetítés a hálószobában. Igaz, hogy a harmadik film már sok volt és inkább kijöttem, de azért érdekes dolog, hogy a falon vannak képek és anya mesél hozzájuk.
Sajnos már későre járt és mennem kellett aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr725154929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása