Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

658.nap

könyvet nézünk anyával és macivalReggel még épp tudtam integetni apának, aki indult dolgozni. Reggelire vittem a "cicát",a  "bee"-t és a macit is reggelizni és utána olyat játszottunk, hogy anya eldugott játékokat a szobákba és én megkeretem mindet ügyesen. A játék után megnéztünk pár mesét és lementünk sétálni. Lent már várt ránk a Dédi, a Mama és a Soma és együtt mentünk sétálni és az ebédért, aztán a Mamánál ettünk, de én nem ettem valami sokat, és utána mentem aludni és jó sokat aludtam. Uzsonnára mindenbe belekóstoltam persze és utána elmentünk áruházba vásárolni és kaptam a Mamától egy új kesztyűt, és vett anya finomságokat is (egy pogit persze el is kunyiztam rögtön és el is majszoltam haza felé menet).
Amikor hazaértünk, apa már otthon volt, és a kopogásomra ajtót is nyitott nekünk :) Aztán visszacsináltam gyorsan a rendetlenséget a nagyszobában, mert apa véletlenül (!!!) rendet rakott... Estig még könyveket néztünk anyával és dömpereztünk apával. A híradó alatt bejelentettem, hogy kérek "enni-inni", és apa csinált levest, amiből egy falatot se ettem persze, csak később egy kis diós tésztát, a fürdés után, de még nasit sem kértem utána. Úgy látszik ma nem vagyok éhes... Viszont megtanultam szépen mondani, hogy "víz"! Aztán még ismét kupit csináltam a nagyszobában a lefekvés előtt.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr855154926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása