Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

663.nap

labdázunk apával, beee!Sajnos hajnalban kicsit kidobtam a taccsot, valószínűleg a joghurt még sok volt a pocakomnak, de aztán tudtam még egy nagyot aludni reggelig. Mára szerencsére apa már jobban volt (anya sajnos még mindig elég beteg), de a hajnali történet miatt még csak vajas kalácsot kaptam (az is finom tulajdonképp), és apa megengedte, hogy majdnem egyedül én vajazzam meg! Délelőtt apával labdáztunk, építgettünk és az énekes dévédét néztük, amíg át nem jött a Mama értem. De mielőtt lementünk volna sétálni, még megnéztünk pár képet az Anna babáról, akit rögtön felismertem és mondtam is, hogy "Anna baba!". Aztán apa segített lemenni (csak ő ment vásárolnia kis közértbe), és pozitív jel volt, hogy hoztuk a kismotort is...
Nos végül motorozás nem sok volt, mert még nem élvezem annyira, mint a rohangálást, de szerencsére azért futkározhattam, mert nemcsak a Mama volt velem, hanem az Ani is. Ebédre azért fel kellett már menni a Mamához és a sok mozgástól a friss levegőn (meg a napok óta tartó diétától) igencsak megéheztem, úgyhogy ettem sok levest és még nudlit is, aztán mentem aludni egy jó nagyot. Ébredés után inkább játszani volt kedvem, mint uzsonnázni, és kicsit később mentünk is haza, és a sétára elkísért minket az Ani és a Soma is. Otthon apától kértem "enni-inni" és megint ettem egy adag nudlit, aztán vele ott folytattam a játékot, ahol délelőtt abbahagytuk és ez így ment fürdésig. Pancsi után még ettem egy fél szelet vajas kalácsot (együtt vajaztuk meg apával!) és picit még rosszalkodhattam a nagyszobában, de amikor már elálmosodtam, apa elvitt aludni az ágyikómba. Sajnos ma Cica és Beee nélkül kell aludnom, mert ők ma megfürödtek a mosógépben, mivel hajnalban őket is kicsit lehánytam... De apa azt mondta, holnapra megszáradnak és játszhatok velük ismét. Hát remélem!

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr455154931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása