894.nap

nem féltünk meglovagolni az oroszlánt!Ma voltunk az állatkertben! Nagyon klassz volt! Az úgy kezdődött, hogy reggeli után öltöztünk és elmentünk a Krisztiékhez a Botiért, mert ő is jött velünk és mi ülhettünk egyedül hátul az autóban és a Boti nyomkodta a farmos játékomat és persze hangoskodtunk is, de megtehettük, mert anya is elől ült :) Miután leparkoltunk, még sétálni kellett, mert épp futóverseny indult és egy csomóan épp ott futottak a nagy nagy téren. Szerencsére az állatkertnél nem kellett sokat várni, mert még nem volt nagy sor, úgyhogy be is mentünk és kaptunk egy-egy csokit egy nénitől, amit rögvest be is termeltünk a Botival :) Ezután rengeteg állatot megnéztünk: a jegesmedvéknél és fókáknál kezdtünk, ahol az egyik jeges maci épp játszott egy nagy fadarabbal, aztán tovább sétáltunk és a Boti kedvéért elmentünk az oroszlánokhoz, és a mókusok után megnéztük a vörös kezű tamarin majmocskákat és a kengurukat és a rókákat is és még a zsiráfok új kifutóját és a gólyákat is megnéztük. Épp ott van egy nagy nagy játszótér irtó érdekes játékokkal: mindenféle mászós játékok és egy nagy kalózhajó is van és egy izé amire ráülve lehet nagyot csúszni egy dróton lógva. Jó gyors!
a szemtelen kiskecskék...Innen elsétáltunk a szurikátákhoz, ahol bebújtunk a Botival egy nagy csőbe, ahol eltanyáztam és jól bevertem a kobakomat, úgyhogy mentünk tovább az elefántokhoz és útközben megnéztük a zebrákat is. Aztán elsétáltunk a kacsák tavához, ahol apa vett eleséget nekik és mi bedobáltuk nekik. Innen a parasztudvarba mentünk, ahol adtunk a kis csikónak zoo-csemegét és irtó ügyesen vette el a tenyeremből! Aztán átsétáltunk az állatsimogatóba, ahol a sok szemtelen kiskecske lakik, akik addig lökdösték-bökdösték anyát, amíg oda nem adta nekik az összes csemegét és mi közben simogathattuk őket, és ez nagyon klassz volt. Amikor már elfogyott a csemege, kimentünk és kezet mostunk és ettünk egy kis almát és körtét, aztán még megnéztük a papagájokat és elindultunk lassan haza. Útközben találkoztunk apa főnökével és családjával és velük mentünk az ajándékokért, ugyanis lehetett pecsételni egy papírra és mivel minden pecsétet összegyűjtöttünk, kaptunk pár apróságot ajándékba. Előbb elvittük a Botit az Aranka Néniékhez, mert ott voltak a Krisztiék, aztán otthon ebédre ettünk tegnapi fincsi betűs paradicsomlevest és egy kis fasírtot, aztán mentem aludni. Egy keveset aludtam, aztán mivel bekakiltam, felébredtem és persze már nem akartam visszaaludni, úgyhogy apával játszottunk, és estefelé lementünk sétálni, vagyis motorozni a Mamával. Amikor visszaértünk, vacsoráztam és mivel sokat ettem, apa adott kindertojást és még banánturmixot! Utána mentem fürdeni, anya pedig megépítette az állatkertet a nagyszobában és még kicsit a "Bujj-bujj zöldágat" is nézhettem lefekvés előtt.

893.nap

Ma is voltunk usziban, és eleinte úgy tűnt, ketten leszünk, de végül még jött három fiú, úgyhogy öten úsztunk, és ma apa jött be velem, és jól össze is fröcsköltem őt :) Egyet sajnos merülni is kellett, de azt mostanság nagyon nem szeretem, de így legalább lehetett játszani a végén... Érdekes mód ma mentünk újpestre a Klári Mamához, aki irtó fincsi betűs tésztás paradicsomlevest csinált (minap azt kértem tőle telefonon), amíből repetáztam is, és utána ettem egy kis fasirtot is rizibizivel és ubival, és mivel ilyen sokat ettem, kaphattam egy kinder tojást a Mamától! Juhhé! No és ami még ma nem a szokásos volt: ott aludhattam a Mamánál a kis szobában az Elefánival, miután a Mama mesélt nekem. Közben anyáék elmentek vásárolni és mire felébredtem, már vissza is értek, úgyhogy ébredés után kaptam még egy kinder tejszeletet uzsonnára és mentünk is haza. Otthon pedig kaptam apától egy új pázzlét, amit a teszkóban vettek nekem! Este még játszottunk sokat és persze volt fürdés is, és vacsorára ma jó éjt tejpépet kaptam, amit hipp-hopp bekanalaztam, és utána apa még adott kinder pinguit is (ma három kinder édességet is kaptam, tők jó!), bár az is igaz, hogy én kértem mégegyet, de arra már apa nemet mondott, viszont csinált egy nagy adag banánturmixot, amiből mindnekinek jutott egy-egy nagy pohárral (imádom apa banánturmixát!). Lefekvés előtt még kakiltam is egy irtó büdit, úgy ma megdolgoztattam apát rendesen...

892.nap

Reggeli után rajzoltunk, játszottunk és zenét hallgattunk anyával, utána elindultunk a Mamával együtt ebédért, és nála ebédeltünk (én csak husit ettem kecsöpbe mártogatva) és mentünk haza aludni. Ébredés után ettem egy kis kenyérkét felvágottal, és hallottuk, hogy valahova a közelbe jönnek tűzoltóautók, és elindultunk megnézni, hogy mi lehet az... Épp indultunk le és a liftből kilépve pont apa jött szembe, úgyhogy megvártuk és vele együtt sétáltunk egy kicsit, aztán telefonált a Mama, hogy lejönne a Botival és Annával és menjünk le velük a játszótérre, úgyhogy visszafordultunk és nemsokára tényleg lejöttek a Mamáék és mentünk motorral a nagy játszóra, ahova apa lehozta nekünk a kicsi és az új hat-hetet, amit a Botival dobáltuk és csúszdáztattuk, csak később sajnos elkezdett cseperegni az eső, úgyhogy pakoltunk és elindultunk, de akkor meg elállt az eső... Na akkor már sétáltunk egy kicsit a ház körül és én megengedtem a Botinak, hogy motorozzon kicsit ő is. Otthon játszottam apával és szóltam neki (nagy pukizások közepette), hogy menjünk vécére. Gyorsan rá is ültem és megnéztünk egy könyvet , de nem jött se pisi, se kaki mégse. Azért lehúzhattam a vécét, mert az vicces és ha már úgyis le voltam félig vetkőzve, mentem is fürdeni, utána pedig vacsorázni. Apa rábeszélt, hogy egyek levest, mert akkor lesz utána finomság is... No úgyhogy ettem egy jó adag lencselevest és tényleg kaptam utána finomakat: csokis tejberizst és egy kindertojást! Lefekvés előtt még anyával átnéztük és szétválogattuk a játék zöldségeket és még apának párszor eldugdoshattam a matricás hat-heteket, de aztán menni kellett aludni, mert holnap uszi... Ja , és előbb apa nem találta a cumimat, de aztán meglett a konyhában és utána még szólnom kellett, hogy "Hol van a Milánnak, ennek a gyereknek az innije?", amire a kulacsomat is megkereste apa, úgyhogy végre el tudtam aludni...

891.nap

készülnek a gesztenye figurákMa anya ébresztett, mert tegnap este sokáig fenn voltam , viszont lassan menni kellett már a Juli nénihez. Útközben gyűjtöttünk gesztenyéket és faleveleket és a játékon érdekes festegetés volt és lehetett a kezemmel is festeni, ami vicces ám! Hazafelé kerülővel jöttünk , mert diókat is kerestünk, de végül csak leveleket találtunk, utána a Kati Mama lejött a Somával és én velük sétáltam, amíg anya a levesért ment és utána a Mamánál ebédeltünk és én csak egy keveset ettem, úgyhogy megint hiába kértem kinder tojást. Ma itthon aludtam és virslit kértem uzsonnára, amit pedig meghagytam, azt levittük a cicának, és lementünk a közértbe vásárolni és én is próbáltam becsempészni finomságokat a kosárba, de anya jórészt visszapakolta a polcra a sok csokit meg édességet... Utána a Mamához felmentünk, ahol a Botival rosszalkodhattam, majd lementünk sétálni és a Botit elvitte focira az Ani, mi pedig lassan hazasétáltunk. íme a műveink: a jobb alsó sünit én találtam ki (minek annyit vacakolni a fogpiszkálókkal, ha van "készen" szúrós gesztenyehéj...)Otthon már várt minket apa és egy kis játék után hármasban készítettünk gesztenyéből figurákat: a képen a jobb alsó sünit én találtam ki (minek annyit vacakolni a fogpiszkálókkal, ha van "készen" szúrós gesztenyehéj...). Fürdés előtt még vacsoráztam, de megint csak csipegettem inkább, apa nagyon nem örült, hogy ki kellett önteni a finom vacsorát... Pancsolás után még kértem jó éjt tejpépet, de annak is ment a fele a kukába, aminek megint nem örült apa, úgyhogy már csak addig játszhattam, amíg apa beírta ezt a blogot, és már mennem is kellett sajnos aludni (pedig még szerettem volna hintázni...)

890.nap

ott megy a Bujj-bujj!Ma úgy látszik bal lábbal keltem - legalábbis apa szerint. No de kezdjük a reggel eseményeivel: ébredés és reggeli után picit játszottunk és elmentünk a tornára motorral, mert ma motorverseny volt! Eleinte még próbáltam ügyeskedni, de a mérésnél kicsit ügyetlenkedtem anya szerint, mert a nagy sietségben pár bóját is felborogattam, de azért jó időt mentem: 1 perc 3 másodpercet! Utána még tornáztunk és ma jó sokan voltunk és a vége felé kicsit már bevadultam, úgyhogy anya el is indult inkább velem a Mamához és én előbb vettem észre a Mamát és a Somát az utcán, mint anya! Az ebéd fincsi volt: egy kis leves után piskóta volt csokiöntettel! A Krisztiék is átjöttek, úgyhogy az alvás is csúszott de azért aludtam egy jót. Mikor felébredtem, már ott volt a Noémi is, aki beteg lett, én meg hisztis, mert nyűgösen keltem és a hat-hetemet pedig le kellett mosni és megtörölgetni, de sehogy se értették anyáék , hogy mit szeretnék... Aztán átjött apa és ő végre jól megtörölgette a hat-hetemet, én meg közben uzsonnáztam, aztán öltöztünk és hazamentünk, anya meg tanfolyamra. Otthon apa betette a Bujj-bujj dévédéket és mind a kettőt végígnézhettem! Hű de jó! Közben persze játszottunk apával, aki a híradóról is elfeledkezett a nagy játszásban :) Aztán hazajött anya is és apa csinált vacsorát, ami ugyanaz volt mint az ebéd, csak most ettem sok levest is, mert apa tudja, hogy sok tésztával és sok répával szeretem és tényleg jó sűrűre csinálta, szó 'se'róla... Utána fürdés és hajmosás jött és még játszottunk egész sokáig, de aztán már nem tudtam tovább húzni az időt és menni kellett aludni...

889.nap

Ma is elment már apa vidékre, mire felkeltünk, pedig ma korábban keltem. Reggeli után formákkal játszottunk és már egy csomó formát ismerek ám! Ilyeneket, hogy henger, téglalap, kocka, kőr, négyzet, satöbbi. Még könyveket is nézegettünk, aztán a Kati mamával és a Dédivel együtt elindultunk az ebédért és én a Dédivel elmentem közben a kis játszótérre. Utána a Mamánál ebédeltem és ott is aludtam. Uzsonna után elmentünk anyáék elé és a Mamával, és végül a Noémivel kiegészülve lementünk a játszótérre, mert ma még egész jó idő volt. Nem sokkal később lejött apa is és a Mama hazavitte a Noémit, mi pedig még lent maradtunk játszani, amíg anya is megérkezett, mert ő közben ugye a Botival volt focin. Nos, így hármasban végül hazasétáltunk , illetve én motoron üldöztem apát, de nem sikerült elütni, mert folyton félreugrott... Otthon rögtön mentem is fürdeni, egyrészt csupa homok voltam, plusz csupa kaki... Fürdés után még kicsit játszahattam, aztán vacsoráztunk hármasban, de mivel csak a felét ettem meg a pörköltnek (hiába ettem három ubit is!), ezért ma nem volt kinder tojás jutalom :(
Vacsi után apa játszott velem kirakósat és hat-heteset a lefekvésig.

888.nap - nekem nyolc...

Ma reggel korán keltünk ugyan, de apa már rég elment vidékre még korábban. Mi pedig elsétáltunk énekre a reggeli után és anya nagyon megdicsért, mert végig szépen sétáltam mellette és fogtam a kezét.Ma jó sokan voltunk az éneken és klassz játékok voltak ma is és amikor furulyázott az Enikő néni, én kitaláltam, hogy ez a "kis kacsa fürdik"!
Innen a Kati mamához mentünk és ott volt a Dédi is, aki játszott velem az ebédig, de ma nem voltam túl éhes, úgyhogy alig ettem, utána pedig hazamentünk aludni. Egy keveset aludtam és uzsonna után hívtuk apát, hogy merre jár, de sajnos még irtó messze járt, úgyhogy nélküle mentünk le a nagy játszóra, ahol ma is jót játszottam, de ma legalább voltak lenn más gyerekek is. Amikor kezdett sötétedni, hazamentünk és nemsokára szerencsére megérkezett apa is, akit rögtön bevontam a játékba a  fürdésig, ami után apa rábeszélt egy tányér levesre sok tejföllel, ami után még kaptam túrókrémet, kinder tejszeletet és még kértem egy kis tejpépet is! Ezek után még lefekvésig apával játszottunk, főleg a hat-hetekkel persze...