Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

890.nap

ott megy a Bujj-bujj!Ma úgy látszik bal lábbal keltem - legalábbis apa szerint. No de kezdjük a reggel eseményeivel: ébredés és reggeli után picit játszottunk és elmentünk a tornára motorral, mert ma motorverseny volt! Eleinte még próbáltam ügyeskedni, de a mérésnél kicsit ügyetlenkedtem anya szerint, mert a nagy sietségben pár bóját is felborogattam, de azért jó időt mentem: 1 perc 3 másodpercet! Utána még tornáztunk és ma jó sokan voltunk és a vége felé kicsit már bevadultam, úgyhogy anya el is indult inkább velem a Mamához és én előbb vettem észre a Mamát és a Somát az utcán, mint anya! Az ebéd fincsi volt: egy kis leves után piskóta volt csokiöntettel! A Krisztiék is átjöttek, úgyhogy az alvás is csúszott de azért aludtam egy jót. Mikor felébredtem, már ott volt a Noémi is, aki beteg lett, én meg hisztis, mert nyűgösen keltem és a hat-hetemet pedig le kellett mosni és megtörölgetni, de sehogy se értették anyáék , hogy mit szeretnék... Aztán átjött apa és ő végre jól megtörölgette a hat-hetemet, én meg közben uzsonnáztam, aztán öltöztünk és hazamentünk, anya meg tanfolyamra. Otthon apa betette a Bujj-bujj dévédéket és mind a kettőt végígnézhettem! Hű de jó! Közben persze játszottunk apával, aki a híradóról is elfeledkezett a nagy játszásban :) Aztán hazajött anya is és apa csinált vacsorát, ami ugyanaz volt mint az ebéd, csak most ettem sok levest is, mert apa tudja, hogy sok tésztával és sok répával szeretem és tényleg jó sűrűre csinálta, szó 'se'róla... Utána fürdés és hajmosás jött és még játszottunk egész sokáig, de aztán már nem tudtam tovább húzni az időt és menni kellett aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr855155161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása