Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

894.nap

nem féltünk meglovagolni az oroszlánt!Ma voltunk az állatkertben! Nagyon klassz volt! Az úgy kezdődött, hogy reggeli után öltöztünk és elmentünk a Krisztiékhez a Botiért, mert ő is jött velünk és mi ülhettünk egyedül hátul az autóban és a Boti nyomkodta a farmos játékomat és persze hangoskodtunk is, de megtehettük, mert anya is elől ült :) Miután leparkoltunk, még sétálni kellett, mert épp futóverseny indult és egy csomóan épp ott futottak a nagy nagy téren. Szerencsére az állatkertnél nem kellett sokat várni, mert még nem volt nagy sor, úgyhogy be is mentünk és kaptunk egy-egy csokit egy nénitől, amit rögvest be is termeltünk a Botival :) Ezután rengeteg állatot megnéztünk: a jegesmedvéknél és fókáknál kezdtünk, ahol az egyik jeges maci épp játszott egy nagy fadarabbal, aztán tovább sétáltunk és a Boti kedvéért elmentünk az oroszlánokhoz, és a mókusok után megnéztük a vörös kezű tamarin majmocskákat és a kengurukat és a rókákat is és még a zsiráfok új kifutóját és a gólyákat is megnéztük. Épp ott van egy nagy nagy játszótér irtó érdekes játékokkal: mindenféle mászós játékok és egy nagy kalózhajó is van és egy izé amire ráülve lehet nagyot csúszni egy dróton lógva. Jó gyors!
a szemtelen kiskecskék...Innen elsétáltunk a szurikátákhoz, ahol bebújtunk a Botival egy nagy csőbe, ahol eltanyáztam és jól bevertem a kobakomat, úgyhogy mentünk tovább az elefántokhoz és útközben megnéztük a zebrákat is. Aztán elsétáltunk a kacsák tavához, ahol apa vett eleséget nekik és mi bedobáltuk nekik. Innen a parasztudvarba mentünk, ahol adtunk a kis csikónak zoo-csemegét és irtó ügyesen vette el a tenyeremből! Aztán átsétáltunk az állatsimogatóba, ahol a sok szemtelen kiskecske lakik, akik addig lökdösték-bökdösték anyát, amíg oda nem adta nekik az összes csemegét és mi közben simogathattuk őket, és ez nagyon klassz volt. Amikor már elfogyott a csemege, kimentünk és kezet mostunk és ettünk egy kis almát és körtét, aztán még megnéztük a papagájokat és elindultunk lassan haza. Útközben találkoztunk apa főnökével és családjával és velük mentünk az ajándékokért, ugyanis lehetett pecsételni egy papírra és mivel minden pecsétet összegyűjtöttünk, kaptunk pár apróságot ajándékba. Előbb elvittük a Botit az Aranka Néniékhez, mert ott voltak a Krisztiék, aztán otthon ebédre ettünk tegnapi fincsi betűs paradicsomlevest és egy kis fasírtot, aztán mentem aludni. Egy keveset aludtam, aztán mivel bekakiltam, felébredtem és persze már nem akartam visszaaludni, úgyhogy apával játszottunk, és estefelé lementünk sétálni, vagyis motorozni a Mamával. Amikor visszaértünk, vacsoráztam és mivel sokat ettem, apa adott kindertojást és még banánturmixot! Utána mentem fürdeni, anya pedig megépítette az állatkertet a nagyszobában és még kicsit a "Bujj-bujj zöldágat" is nézhettem lefekvés előtt.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr715155165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása