Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

888.nap - nekem nyolc...

Ma reggel korán keltünk ugyan, de apa már rég elment vidékre még korábban. Mi pedig elsétáltunk énekre a reggeli után és anya nagyon megdicsért, mert végig szépen sétáltam mellette és fogtam a kezét.Ma jó sokan voltunk az éneken és klassz játékok voltak ma is és amikor furulyázott az Enikő néni, én kitaláltam, hogy ez a "kis kacsa fürdik"!
Innen a Kati mamához mentünk és ott volt a Dédi is, aki játszott velem az ebédig, de ma nem voltam túl éhes, úgyhogy alig ettem, utána pedig hazamentünk aludni. Egy keveset aludtam és uzsonna után hívtuk apát, hogy merre jár, de sajnos még irtó messze járt, úgyhogy nélküle mentünk le a nagy játszóra, ahol ma is jót játszottam, de ma legalább voltak lenn más gyerekek is. Amikor kezdett sötétedni, hazamentünk és nemsokára szerencsére megérkezett apa is, akit rögtön bevontam a játékba a  fürdésig, ami után apa rábeszélt egy tányér levesre sok tejföllel, ami után még kaptam túrókrémet, kinder tejszeletet és még kértem egy kis tejpépet is! Ezek után még lefekvésig apával játszottunk, főleg a hat-hetekkel persze...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr685155159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása