Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

892.nap

Reggeli után rajzoltunk, játszottunk és zenét hallgattunk anyával, utána elindultunk a Mamával együtt ebédért, és nála ebédeltünk (én csak husit ettem kecsöpbe mártogatva) és mentünk haza aludni. Ébredés után ettem egy kis kenyérkét felvágottal, és hallottuk, hogy valahova a közelbe jönnek tűzoltóautók, és elindultunk megnézni, hogy mi lehet az... Épp indultunk le és a liftből kilépve pont apa jött szembe, úgyhogy megvártuk és vele együtt sétáltunk egy kicsit, aztán telefonált a Mama, hogy lejönne a Botival és Annával és menjünk le velük a játszótérre, úgyhogy visszafordultunk és nemsokára tényleg lejöttek a Mamáék és mentünk motorral a nagy játszóra, ahova apa lehozta nekünk a kicsi és az új hat-hetet, amit a Botival dobáltuk és csúszdáztattuk, csak később sajnos elkezdett cseperegni az eső, úgyhogy pakoltunk és elindultunk, de akkor meg elállt az eső... Na akkor már sétáltunk egy kicsit a ház körül és én megengedtem a Botinak, hogy motorozzon kicsit ő is. Otthon játszottam apával és szóltam neki (nagy pukizások közepette), hogy menjünk vécére. Gyorsan rá is ültem és megnéztünk egy könyvet , de nem jött se pisi, se kaki mégse. Azért lehúzhattam a vécét, mert az vicces és ha már úgyis le voltam félig vetkőzve, mentem is fürdeni, utána pedig vacsorázni. Apa rábeszélt, hogy egyek levest, mert akkor lesz utána finomság is... No úgyhogy ettem egy jó adag lencselevest és tényleg kaptam utána finomakat: csokis tejberizst és egy kindertojást! Lefekvés előtt még anyával átnéztük és szétválogattuk a játék zöldségeket és még apának párszor eldugdoshattam a matricás hat-heteket, de aztán menni kellett aludni, mert holnap uszi... Ja , és előbb apa nem találta a cumimat, de aztán meglett a konyhában és utána még szólnom kellett, hogy "Hol van a Milánnak, ennek a gyereknek az innije?", amire a kulacsomat is megkereste apa, úgyhogy végre el tudtam aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr935155163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása