Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

893.nap

Ma is voltunk usziban, és eleinte úgy tűnt, ketten leszünk, de végül még jött három fiú, úgyhogy öten úsztunk, és ma apa jött be velem, és jól össze is fröcsköltem őt :) Egyet sajnos merülni is kellett, de azt mostanság nagyon nem szeretem, de így legalább lehetett játszani a végén... Érdekes mód ma mentünk újpestre a Klári Mamához, aki irtó fincsi betűs tésztás paradicsomlevest csinált (minap azt kértem tőle telefonon), amíből repetáztam is, és utána ettem egy kis fasirtot is rizibizivel és ubival, és mivel ilyen sokat ettem, kaphattam egy kinder tojást a Mamától! Juhhé! No és ami még ma nem a szokásos volt: ott aludhattam a Mamánál a kis szobában az Elefánival, miután a Mama mesélt nekem. Közben anyáék elmentek vásárolni és mire felébredtem, már vissza is értek, úgyhogy ébredés után kaptam még egy kinder tejszeletet uzsonnára és mentünk is haza. Otthon pedig kaptam apától egy új pázzlét, amit a teszkóban vettek nekem! Este még játszottunk sokat és persze volt fürdés is, és vacsorára ma jó éjt tejpépet kaptam, amit hipp-hopp bekanalaztam, és utána apa még adott kinder pinguit is (ma három kinder édességet is kaptam, tők jó!), bár az is igaz, hogy én kértem mégegyet, de arra már apa nemet mondott, viszont csinált egy nagy adag banánturmixot, amiből mindnekinek jutott egy-egy nagy pohárral (imádom apa banánturmixát!). Lefekvés előtt még kakiltam is egy irtó büdit, úgy ma megdolgoztattam apát rendesen...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr965155164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása