600.nap - a hatszázát!

Reggel előbb keltem, mint anya, mert apa kivett amikor "megkértem rá" és adott fincsi reggelit, utána pedig mentünk játszani, és egyszercsak anya hangját hallottam a háló ajtaja mögül. Benéztem és jé! ott volt anya. Odavittem neki az egyik érdekes tegnapi ajándékát, ami egy csomó színes papírdarab, amiket ha ügyesen egymásba tett anya, akkor egy kép lett belőle. Nagyon érdekes volt. Valami pázzle vagy mi a neve ennek játéknak. Ebéd előtt pedig lementünk mindhárman és lent már várt ránk a Mama, a Soma és egy szánkó! Előbb anya húzott kicsit, utána leszálltam és inkább havaztam, aztán játszottam egy szőke kislánnyal is havasat és még apa is húzott a szánkóval őrült gyorsan, ami nagyon tetszett. Amikor felmentünk, ettem egy kis ebédet és mentem aludni, és már az ágyban voltam pár perce, amikor erősen bekakiltam, de szerencsére anya hallotta a "segélyhívásomat" és gyorsan tiszta pelust adott rám, én pedig aludtam egy nagyot. Ébredés után ettem egy joghurtot és játszottunk kicsit, aztán elmentünk a Mamával együtt egy helyre, ahol egy néni és egy bácsi hozott nekünk olyan ételeket, amit csak kértünk! Én pedig kaptam mind a három finomságból, mégpedig a legjobb falatokból... Utána még anya finom gangangájából is ehettem és hazafelé végig sétálhattam, igaz fogni kellett anya és apa kezét, mert csúszott a járda. Otthon előbb fürdés következett, aztán anyával "nyuszi-hopp"-osat játszottunk amíg apa is megfürdött és utána apával építettünk várakat, amíg anya vasalt, és utána sajnos mennem kellett aludni (pedig még nem is voltam olyan álmos...)

599.nap

Reggeli közben azzal leptem meg anyáékat, hogy azt találtam kimondani: "apa babája" és azt is, hogy "anya babája". Márminthogy "ki vagyok én?" kérédsre. Ennek mind a ketten örültek nagyon és nevettek is ... később, egy kis játék után átjött az Ani és hozott nekem egy sajtot (játékot persze!) és aztán apával számítógépeztek, és amikor elment, mi is öltöztünk és előbb bementünk abba az érdekes boltba, ahol csupa érdekes játék van, aztán mentünk a Nagyihoz, ahol jót játszottam, jót ebédeltem és képzeljétek, a Peti vett egy új halacskát az akváriumba, én meg belenyúltam a kis vödörbe amiben a halacska úszkált és képzeljétek, a víz sós volt (mert persze megkóstoltam...). Hazafelé jól bealudtam, és otthon még aludtam egy kicsit, és amikor felébredtem, öltöztünk és elmentünk egy szép térre a Mamával együtt, ahol rengeteg ember volt és kivilágított fák és kis házikók, amikben érdekes dolgokat árultak. A Botiék is eljöttek és amikor a tömegből elsétáltunk egy szép kis utcába, akkor végre rohangálhattunk egy jót a Botival (addig vagy a babakocsiban ültem, vagy apa kezét fogva sétáltam, vagy apa nyakában ültem...). Otthon, anyával együtt fürödtünk és amikor kijöttem, a Csabáék is itt voltak nálunk, és a vacsoránál a Csilla és anya beszélgettek, amíg ettem, utána kicsit még játszhattam a nagyszobában (be is kakiltam lefekvés előtt) de aztán anya letett aludni én pedig elég nehezen aludtam el, mert hallottam ahogy a nagyszobában a többiek buliznak - nélkülem!

598.nap

Ma rendesen keltünk és reggeli után persze ma is elkértem a "napi csokimat" és utána jót játszottunk és táncoltunk anyával. Később átmentünk a Mamához és a Somával együtt lementünk az ebédért. Hú, ma aztán hideg volt! Csípős... Ebéd után én még rendetlenkedtem és táncoltam volna, de anya letett aludni (végülis jót aludtam, lehet, hogy igaza volt...) Amikor felébredtem, esett a hó! Jé! És még segíthettem a mézeskalács díszítésben, és az uzsonnáról persze leszedtem a "lényeget", a szalámit és a sajtot, aztán egy mézeskalács repülő is lerepült a torkomon... A délutáni sétánál is még mindig hideg volt (ez már így lesz mostanában?) és alighogy hazaértünk, jött apa és picit játszott velem, de aztán megint elment sajnos. Mi pedig tornáztunk és együtt megfürödtünk anyával és utána nagyon jót vacsoráztam, és még megnézhettem egy kisvakondot a tévében. lefekvés előtt még táncoltunk az állatokkal és anya meggyújtotta a kis házikókban a gyertyákat ami nagyon szép ám! Aztán én mentem is aludni, mert már kicsit álmos is lettem...

597.nap

Reggel akkor keltem, amikor apa indult dolgozni, de még kicsit lustiztunk anyával, és a reggeli után átsétáltunk a Mamához. Útközben láttuk a ház cicáját is, aki a napon feküdt és napozott. A Mamánál én is gyúrhattam a mézeskalács süti tésztáját! Utána de finom illatok voltak! Amikor lementünk sétálni és az ebédért, akkor néztük a járműveket az úton. Láttunk autókat, motort, repülőt, villamos meg mindenfélét. Ebéd után elkisértük a Mamát bankba, ami irtó unalmas hely, úgyhogy inkább anyával mászkáltunk, meg hazafelé bementünk pár boltba is. Amikor hazaértünk, ettem pár falatot és már mentem is aludni. Amikor felébredtem, apa volt már itthon, mert anya közben elment angolra. Rávettem, hogy rajzolhassak és közben adott nekem banánt (csak képzeljétek, a felénél "szöszös" lett! innen inkább nem kértem...) és ettem egy kis meggyes joghurtot és megintcsak rajzoltam (fát, cicát, apát és anyát is!), majd amikor meguntam, elkértem a gombokat és azzal is játszottam. Amikor hazajött anya, megnéztünk egy kisvakondot, énekeltünk kicsit és mentem fürdeni. Apa próbált vacsorát adni, de nem kértem, aztán játszottam, apa ismét megpróbált enni adni, de még mindig nem kértem, úgyhogy még játszhattam a hangszerekkel, és énekelt nekem anya, majd újra nekifutottunk a vacsorának... Most azonban fogamra való volt végre: krumplis tészta ubival, ezt meg is ettem és utána megleptem apát azzal, hogy rámutattam a pohárra és azt mondtam neki: "inni!". Sőt még kértem inni ugyanígy fél perc múlva, és apa örömében odaadta poharat én pedig örömömben magamra öntöttem az egészet... ígyhát alvás előtt még átöltöztem...

596.nap

Reggel jó sokáig aludtunk, úgyhogy kaja után csak picit nézegettünk könyveket és már indultunk is a borimamatornára. Ma is jó sokan voltunk és a tornázáson kívül még csináltunk nagyon szép dolgokat (angyalkát és jegesmacit például) és adtunk ajándékot is a Borinak (amit tegnap este csinált neki apa, egy vászon kis pénztárcaszerűt amin rólunk van egy kép) és nagyon örült neki. A tornáról hazafelé előbb a Mamához mentünk, ott ebédeltünk és a Kriszti meg a Boti is átjöttek, de ma nem maradtunk ott délután, hanem hazamentünk, és otthon aludtam délután. Ébredés és uzsonna után anyával játszottunk nagyon klassz dolgokat (átléptünk és átugrottunk mindenféle dolgokat), énekeltünk és megnéztünk pár kisvakondot a tévében, aztán amikor besötétedett, lementünk sétálni a Mamával és a Somával. A séta végén épp hazaért apa is és vele mentünk haza. Otthon pedig apa és anya felszerelt egy nagyon szép világítós függöny-szerűt a nagyszobában, amit most vett apa. Utána anya és apa leültek megnézni a filmecskét a Mikulásozásról a múltkori Bori-tornán, ami egy ideig érdekes is volt, de aztán inkább rajzolni támadt kedvem és meg is engedték apáék, úgyhogy fürdésig rajzolgathattam! Rajzoltam egy csomó fát, meg apa kérte, hogy rajzoljak cicát és kutyát is, és azt is rajzoltam, aztán lerajzoltam apát (egy egyszerű zöld vonal) és anyát (egy bonyolultabb ábra egy mozdulattal). Apa szerint igencsak mély filozófia áll a műveim hátterében :)) Fürdés után vacsiztam (a kifliről megint leettem a finomságokat és kiettem a belét...) és nem sokkal később mentem is aludni.

595.nap

Reggel jó sokáig aludtunk anyával, és a reggeli után siettünk át a Mamához, mert úgy volt, hogy átjön a Boti is és együtt fogunk mézeskalácsot sütni. Sajnos a Boti mégse jött át, úgyhogy a Mama egyedül csinálta a mézeskalácsot, aminek nagyon fincsi illata volt! A Kriszti is átjött és kértem, hogy rajzoljon nekem fát. Sőt, én is rajzoltam egyet! Pontosabban ügyesen rajzoltam vonalakat és rámutattam és mondtam, hogy "fa". Ebédre nem ettem semmit (na jó egy kis süti lecsúszott) mert még nem voltam éhes, és kaja után lementünk anyával az ovijába, ahol a többiek sokat énekeltek és pedig rohangálhattam egy jót a tornateremben és egy érdekes játékot is kipróbálhattam, ami olyan mint egy autó, csak bogár-szerű volt és mégis bele lehetett ülni és gurulni. Én speciel inkább kiszálltam és tologattam, mert szerintem így jobb játék... Innen hazamentünk és ettem és már mentem is aludni. Amikor felkeltem, apa volt velem, mert anya elment közben angolra. Uzsonnáztam egy kis joghurtot és játszottunk a gombokkal, aztán öltöztünk és lementünk anya elé, és találkoztunk a Mamával és a Somával is, aztán apa elment az Etihez szerelni és mi pedig sétáltunk még egy kicsit, mielőtt hazamentünk volna. Otthon zenét hallgattunk épp anyával amikor apa is hazaért és játszott velem a fürdésig. Vacsora után mentem aludni, de nagyon nehezen aludtam el, mert még irtóra nem voltam álmos...

594.nap

Ma reggel, ébredés és reggeli után elmentünk a Márta nénihez énekelni. Ma nagyon sokan voltunk, de pont a Noémi és a Levente nem volt ott. A szokásos éneken és játékokon felül ma is meggyújtottunk egy gyertyát, vagyis egyel tőbbet, az adventi koszorún. Hazafelé bementünk közértbe és elmentünk ebédért, és ma otthon ebédeltünk és fincsi volt az ebéd, úgyhogy jót ettem. Utána pedig jót aludtam :) Ébredés és uzsonna után nagyon érdekeset játszottunk anyával: egy nagy lapra ragasztottunk képeket (cicát, kutyát, sünit, autót, meg ilyeneket) és rajzoltunk is hozzájuk csupa klassz dolgot: fákat, kukákat, utakat. Nekem még azután is volt kedvem rajzolni, hogy ezzel elkészültünk, úgyhogy még rajzolhattam a kis asztalnál és még megnéztünk pár kisvakondos mesét a tévében. Épp a szobámban rámoltunk, amikor apa hazaért és én nagyon örültem neki és elébe szaladtam és odabújtam hozzá, aminek ő nagyon örült. Apa le sem vetkőzött, hanem mi öltöztünk mert mentünk sétálni a Mamával és a Somával.Egy kicsit még apa is jött velünk, aztán ő hazament, de mi se voltunk lent sokáig, mert esett az a fránya eső. Amikor felértünk, még rajzolhattam kicsit, csak éppenséggel be is kakiltam, úgyhogy előre lett hozva a fürdés és utána egyből meg is vacsoráztam (most is fincsi milánói volt, mint ebédre és fincsi sajt is volt rajta és utána ehettem zizit, meg almát és a Mama-sütötte süti szélét) bár az igaz, hogy a vége felé inkább csak szétkentem egyenletesen a kaját az asztalon, aminek apa nem túlzottan örült (nem tudom miért, amikor ez olyan vicces...). Kicsit még gombozhattam a lefekvés előtt, de már későre járt, úgyhogy várt rám az ágyikóm...