Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

596.nap

Reggel jó sokáig aludtunk, úgyhogy kaja után csak picit nézegettünk könyveket és már indultunk is a borimamatornára. Ma is jó sokan voltunk és a tornázáson kívül még csináltunk nagyon szép dolgokat (angyalkát és jegesmacit például) és adtunk ajándékot is a Borinak (amit tegnap este csinált neki apa, egy vászon kis pénztárcaszerűt amin rólunk van egy kép) és nagyon örült neki. A tornáról hazafelé előbb a Mamához mentünk, ott ebédeltünk és a Kriszti meg a Boti is átjöttek, de ma nem maradtunk ott délután, hanem hazamentünk, és otthon aludtam délután. Ébredés és uzsonna után anyával játszottunk nagyon klassz dolgokat (átléptünk és átugrottunk mindenféle dolgokat), énekeltünk és megnéztünk pár kisvakondot a tévében, aztán amikor besötétedett, lementünk sétálni a Mamával és a Somával. A séta végén épp hazaért apa is és vele mentünk haza. Otthon pedig apa és anya felszerelt egy nagyon szép világítós függöny-szerűt a nagyszobában, amit most vett apa. Utána anya és apa leültek megnézni a filmecskét a Mikulásozásról a múltkori Bori-tornán, ami egy ideig érdekes is volt, de aztán inkább rajzolni támadt kedvem és meg is engedték apáék, úgyhogy fürdésig rajzolgathattam! Rajzoltam egy csomó fát, meg apa kérte, hogy rajzoljak cicát és kutyát is, és azt is rajzoltam, aztán lerajzoltam apát (egy egyszerű zöld vonal) és anyát (egy bonyolultabb ábra egy mozdulattal). Apa szerint igencsak mély filozófia áll a műveim hátterében :)) Fürdés után vacsiztam (a kifliről megint leettem a finomságokat és kiettem a belét...) és nem sokkal később mentem is aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr695154862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása