Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

599.nap

Reggeli közben azzal leptem meg anyáékat, hogy azt találtam kimondani: "apa babája" és azt is, hogy "anya babája". Márminthogy "ki vagyok én?" kérédsre. Ennek mind a ketten örültek nagyon és nevettek is ... később, egy kis játék után átjött az Ani és hozott nekem egy sajtot (játékot persze!) és aztán apával számítógépeztek, és amikor elment, mi is öltöztünk és előbb bementünk abba az érdekes boltba, ahol csupa érdekes játék van, aztán mentünk a Nagyihoz, ahol jót játszottam, jót ebédeltem és képzeljétek, a Peti vett egy új halacskát az akváriumba, én meg belenyúltam a kis vödörbe amiben a halacska úszkált és képzeljétek, a víz sós volt (mert persze megkóstoltam...). Hazafelé jól bealudtam, és otthon még aludtam egy kicsit, és amikor felébredtem, öltöztünk és elmentünk egy szép térre a Mamával együtt, ahol rengeteg ember volt és kivilágított fák és kis házikók, amikben érdekes dolgokat árultak. A Botiék is eljöttek és amikor a tömegből elsétáltunk egy szép kis utcába, akkor végre rohangálhattunk egy jót a Botival (addig vagy a babakocsiban ültem, vagy apa kezét fogva sétáltam, vagy apa nyakában ültem...). Otthon, anyával együtt fürödtünk és amikor kijöttem, a Csabáék is itt voltak nálunk, és a vacsoránál a Csilla és anya beszélgettek, amíg ettem, utána kicsit még játszhattam a nagyszobában (be is kakiltam lefekvés előtt) de aztán anya letett aludni én pedig elég nehezen aludtam el, mert hallottam ahogy a nagyszobában a többiek buliznak - nélkülem!

Milán 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr285154865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása