Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

595.nap

Reggel jó sokáig aludtunk anyával, és a reggeli után siettünk át a Mamához, mert úgy volt, hogy átjön a Boti is és együtt fogunk mézeskalácsot sütni. Sajnos a Boti mégse jött át, úgyhogy a Mama egyedül csinálta a mézeskalácsot, aminek nagyon fincsi illata volt! A Kriszti is átjött és kértem, hogy rajzoljon nekem fát. Sőt, én is rajzoltam egyet! Pontosabban ügyesen rajzoltam vonalakat és rámutattam és mondtam, hogy "fa". Ebédre nem ettem semmit (na jó egy kis süti lecsúszott) mert még nem voltam éhes, és kaja után lementünk anyával az ovijába, ahol a többiek sokat énekeltek és pedig rohangálhattam egy jót a tornateremben és egy érdekes játékot is kipróbálhattam, ami olyan mint egy autó, csak bogár-szerű volt és mégis bele lehetett ülni és gurulni. Én speciel inkább kiszálltam és tologattam, mert szerintem így jobb játék... Innen hazamentünk és ettem és már mentem is aludni. Amikor felkeltem, apa volt velem, mert anya elment közben angolra. Uzsonnáztam egy kis joghurtot és játszottunk a gombokkal, aztán öltöztünk és lementünk anya elé, és találkoztunk a Mamával és a Somával is, aztán apa elment az Etihez szerelni és mi pedig sétáltunk még egy kicsit, mielőtt hazamentünk volna. Otthon zenét hallgattunk épp anyával amikor apa is hazaért és játszott velem a fürdésig. Vacsora után mentem aludni, de nagyon nehezen aludtam el, mert még irtóra nem voltam álmos...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr975154861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása