597.nap

Reggel akkor keltem, amikor apa indult dolgozni, de még kicsit lustiztunk anyával, és a reggeli után átsétáltunk a Mamához. Útközben láttuk a ház cicáját is, aki a napon feküdt és napozott. A Mamánál én is gyúrhattam a mézeskalács süti tésztáját! Utána de finom illatok voltak! Amikor lementünk sétálni és az ebédért, akkor néztük a járműveket az úton. Láttunk autókat, motort, repülőt, villamos meg mindenfélét. Ebéd után elkisértük a Mamát bankba, ami irtó unalmas hely, úgyhogy inkább anyával mászkáltunk, meg hazafelé bementünk pár boltba is. Amikor hazaértünk, ettem pár falatot és már mentem is aludni. Amikor felébredtem, apa volt már itthon, mert anya közben elment angolra. Rávettem, hogy rajzolhassak és közben adott nekem banánt (csak képzeljétek, a felénél "szöszös" lett! innen inkább nem kértem...) és ettem egy kis meggyes joghurtot és megintcsak rajzoltam (fát, cicát, apát és anyát is!), majd amikor meguntam, elkértem a gombokat és azzal is játszottam. Amikor hazajött anya, megnéztünk egy kisvakondot, énekeltünk kicsit és mentem fürdeni. Apa próbált vacsorát adni, de nem kértem, aztán játszottam, apa ismét megpróbált enni adni, de még mindig nem kértem, úgyhogy még játszhattam a hangszerekkel, és énekelt nekem anya, majd újra nekifutottunk a vacsorának... Most azonban fogamra való volt végre: krumplis tészta ubival, ezt meg is ettem és utána megleptem apát azzal, hogy rámutattam a pohárra és azt mondtam neki: "inni!". Sőt még kértem inni ugyanígy fél perc múlva, és apa örömében odaadta poharat én pedig örömömben magamra öntöttem az egészet... ígyhát alvás előtt még átöltöztem...