Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

600.nap - a hatszázát!

Reggel előbb keltem, mint anya, mert apa kivett amikor "megkértem rá" és adott fincsi reggelit, utána pedig mentünk játszani, és egyszercsak anya hangját hallottam a háló ajtaja mögül. Benéztem és jé! ott volt anya. Odavittem neki az egyik érdekes tegnapi ajándékát, ami egy csomó színes papírdarab, amiket ha ügyesen egymásba tett anya, akkor egy kép lett belőle. Nagyon érdekes volt. Valami pázzle vagy mi a neve ennek játéknak. Ebéd előtt pedig lementünk mindhárman és lent már várt ránk a Mama, a Soma és egy szánkó! Előbb anya húzott kicsit, utána leszálltam és inkább havaztam, aztán játszottam egy szőke kislánnyal is havasat és még apa is húzott a szánkóval őrült gyorsan, ami nagyon tetszett. Amikor felmentünk, ettem egy kis ebédet és mentem aludni, és már az ágyban voltam pár perce, amikor erősen bekakiltam, de szerencsére anya hallotta a "segélyhívásomat" és gyorsan tiszta pelust adott rám, én pedig aludtam egy nagyot. Ébredés után ettem egy joghurtot és játszottunk kicsit, aztán elmentünk a Mamával együtt egy helyre, ahol egy néni és egy bácsi hozott nekünk olyan ételeket, amit csak kértünk! Én pedig kaptam mind a három finomságból, mégpedig a legjobb falatokból... Utána még anya finom gangangájából is ehettem és hazafelé végig sétálhattam, igaz fogni kellett anya és apa kezét, mert csúszott a járda. Otthon előbb fürdés következett, aztán anyával "nyuszi-hopp"-osat játszottunk amíg apa is megfürdött és utána apával építettünk várakat, amíg anya vasalt, és utána sajnos mennem kellett aludni (pedig még nem is voltam olyan álmos...)

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr595154866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása