1881.nap

Délelőtt (biztos-ami-biztos) megnéztem a tegnap elkezdett ToyStory második felét, és mielőtt indultunk volna Újpestre, még befejeztem a kis favonat pályáját (apa kicsit segített, mert az egyik kanyarban folyton kisiklott). Ebédelni tehát a Mamához mentünk (csak én és apa, mert anya otthon pakolt az útra) és én már éhes is voltam mire odaértünk, úgyhogy intézkedtem, és már terítettünk is. A leves nagyon finom volt, főleg mivel extra adag plusz tésztát (a kedvenc apró masnisat) is tehettem bele. Ezzel szinte jól is laktam, de azért még ettem a brassóiból is (apának igaza volt: kecsöppel tényleg finomabb, ma így kóstoltam meg ugyanis). Ma nem sütött sütit a Mama, mivel holnap utazunk, de szerencsére nem maradtunk desszert nélkül: irtó finom pisztáciás fagyit kaptunk apával. Lassan indultunk is és levittük a Mama bőröndjét és táskáit is, mert ezzel holnap már nem kell bajlódni így. Itthon apa rögtön aludni küldött, de én túl izgatott vagyok és nem tudtam aludni. Ha meg már így alakult, akkor elsétáltunk anyának szandált nézni az Europarkba, ahol felülhettem a lovacskára ami kőrbe megy és az új kedvencem a lila polip is velem lovagolt. A Csilláékkal is összefutottunk és ők hazavitték apát autóval, mert a Csabának apa adott valami kütyüt, mi pedig gyalog indultunk haza. De jajj, ekkor eszébe jutott anyának, hogy "hol a szatyor, amiben az eddig vásárolt öv, zokni és játék volt???". Na az szépen ott maradt a cipőboltban - állítólag miattam, merthogy szaladgáltam és rám kellett folyton figyelni... Még szerencse, hogy megtalálták és félretették, csak már be volt rácsozva a bolt, úgyhogy nem tudták odaadni (majd holnap a Mama eljön érte).
A ház előtt, a kutyafuttatóban pedig pont összefutottunk a Mamával és a Dömével és kicsit velük is sétáltunk akkor már.
Hazaérve alig tudtam már csak egy keveset játszani, mert ma korán fekvés lett becélozva, mivel holnap korán is kelünk...

ui.: Apa üzeni, hogy a blog frissítése kérdéses pár napig, úgyhogy türelem, majd bepótoljuk!

1880.nap

Reggel anya rosszul érezte magát, apa pedig egyedül elment vásárolni, én pedig addig tévét néztem és játszottam a kis favonattal. Amikor apa hazaért, rögtön öltöztünk is, mert mentünk a Noémi szülinapi bulijába a Kisvakond játszóházba, ami új helyre költözött, de az új házban is klassz játékok vannak - bár kisebb helyen. Persze mindent kipróbáltunk: az ugrálóvárat, a mászóvárat, a sok játékot, a labdákat... Pihenésképpen ettünk pizzát, aztán mentünk vissza ugrálni. Déltájban pedig tortázás következett, és csak utána adtuk át az ajándékokat szép sorban. Sajnos már csak egy keveset tudtunk utána játszani és már indult mindenki haza - így mi is. Itthon mentem aludni, és délután folytattam a délelőtti programomat: rajzfilm nézés, vonatozás. Vacsora után anyával megnéztük, hogy milyen Toy Story-s játékokat árulnak a német játékboltban és a zsebpénzemet - amit a Dédi és az Ani küldött - már elméletben el is költöttem :)
Este már csak fürdés, joghurt evés, fogmosás, diafilm mese volt, aztán alvás...

1879.nap

Ma délelőtt megnézett apa néhány lakást a mama házában és persze én is elkísértem... Két nézelődés közben pedig az ebédért is elmentünk és a Dömét is megsétáltattuk, és pont a Kriszti is akkor ért a házhoz, amikor mi is visszaértünk a sétából. Az ebéd nagyon fincsi volt: nekem tojásleves (mivel a gulyás levest nem szeretem) és tejbegríz. Kitaláltam, hogy a gríz felét kakaóval, a másik felét fahéjas cukorral szórom meg és ez annyira tetszett mindenkinek, hogy a többiek is így ették, még a Mama és apa is. Aztán mi gyerekek mentünk pihizni, apa pedig autót cserélni. Amikor Anna is felébredt, meguzsonnáztunk és lementünk a játszótérre. Én a Botival fociztam kicsit, de nagyon meleg volt a betonon, úgyhogy inkább feljöttünk a homokozóba labdázni. Épp ekkor ért vissza apa is, de még maradhattunk és várat is építettünk, csak amikor már anya is odaért és a Mama ment fel fél hatkor, akkor jöttünk mi is haza. Itthon ugyanazt kértem vacsorára, mint ami ebédre volt, aztán még játszottam, vagdostam ollóval és szép lassan este lett, úgyhogy mentem fürdeni és aludni.

1878.nap

Reggel kicsit elment az idő és későn is keltem viszonylag, ezért bár a terv szerint a Margit szigetre mentünk volna délelőtt , de nem tudtunk volna ott lenni csak egy kevéskét, ezért inkább a Botiéknál lévő szép új játszótérre mentünk és ebédig ott játszottam. Vittünk pár játékot, de mászóváraztam, kalózkodtam és pörögtem is.
az ebéd nagyon finom volt: apa sütött két fajta pizzát és én be is vágtam 4 szeletet. Két szalámist, két hawaii-t, összesen tehát egy fél pizzát. Sőt még egy csokitojás is belefért a pocakomba :)
Utána mentem sziesztázni, de csak fél háromig kellett kihúznom az ágyamban, mert apa háromra átvitt a Kati mamához, mivel dolga volt és anya is dolgozik majdnem ötig. Addig viszont lementünk a játszótérre, hogy ne a lakásban kuksoljunk. Félkor felmentünk, de nemsokára jött anya és hazasétáltunk. Apa is épp hazaért, úgyhogy hamar átöltöztünk és indultunk a Csabáékhoz szülinapozni. De előbb még beugrottunk a cukrászdába a tortáért és ha már ott voltunk, akkor én kértem egy vaníliafagyit :) Fincsi!
A Csabát a tortaevés után felköszöntöttem és addig nyaggattam amíg felmentünk az emeletre és tudtam végre a billiárd-asztalon a golyókkal játszani (na mondjuk egyszer a kisujjam két golyó közé keveredett és az eléggé fájt, de azért ez akkor is jó játék...).
Estefelé hazajöttünk és én rögtön mehettem is fürdeni és aludni, de persze ma is diavetítés volt a mese: egyet apa, egyet anya mesélt el nekem.

1877.nap

Ma én találhattam ki, hogy mit csináljunk, hová menjünk és én azt kértem, hogy hadd fotózzak a piacon dinnyét. Apa kicsit csodálkozott, de ha ez a kívánságom, hát legyen, mondta és eszerint alakította a délelőtti programunkat:
Előbb elmentünk apa munkahelyére, de szerencsére csak keveset voltunk ott (mert elég uncsi). Hazafelé még odaadtunk egy nagy dobozt egy bácsinak, és itthon még felszaladtunk memóriakártyáért a fényképezőmbe, mert igaz ugyan, hogy a piacra kellett volna tartogatnom, de valahogy sikerült telefényképezni a memóriáját. Így viszont megint tudtam sokat fényképezni, amikor elsétáltunk a piacra. Jól körülnéztünk és mindenfelé elsétálgattunk, majd kiválaszthattam egy dinnyét, amit apa meg is vett, sőt még ischlert is kérhettem a pékségben ebéd utánra. Eddigre már kicsit meg is éheztünk, úgyhogy hazasétáltunk és itthon megebédeltünk és egy fél ischlert meg is ettem (finom volt!). De délután csak sziesztáztam kicsit, aludni nem volt kedvem, és épp rajzolgattam, amikor anya hazaért és akkor hárman lementünk a játszótérre, mert a Mama is pont akkor ment le a Noémivel. Sajnos érte hamar jött a Timi, úgyhogy utána a többi fiúval voltam kénytelen játszani, csúszdázni, futkározni. Nomeg anyával fociztam is, aztán hazajöttünk. Vacsora után még apával kicsit játszottunk és fürdés előtt még megnéztük a fotókat és videókat amiket a napokban csináltam. Este pedig ma is diavetítés volt. Klassz!

1876.nap

Ma apával voltam sokat, ugyanis ő van itthon velem a héten. Délelőtt kimentünk a Kopaszi gátra és vittünk pár játékot is. Nagyon klassz idő volt és a fűben tollasoztunk, és a pokrócon a katonákkal játszottunk. Egészen délig ott maradtunk, de már éhesek voltunk, úgyhogy hazajöttünk. Előbb a Kati mamához mentünk mert hozott nekünk milánóit, és még épp időben értünk haza, mert pont akkor kezdett esni az eső. Apa még hamar vett egy zacskó epret a bácsiktól akik hangosbeszélőn kiabálva gyümiket árultak, aztán jöttünk fel és már melegítette is apa az ebédet. Ettem husit is és milánóit is, mert éhes voltam. Desszertnek pedig dinnyét ettem, mert azt is küldött a mama. Fincsi volt! Utána mentem aludni és kicsit nehezen aludtam ugyan el, mert hangosan füvet nyírtak odalenn, de aztán mégis aludtam egy jót és akkor ébredtem majdnem amikor anya hazaért. Kicsit még rajzfilmet néztem, aztán apa elindult a Csilláékkal színházba, mi pedig lementünk sétálni anyával - a Mamával és a Dömével. Ettem még egy szelet dinnyét és este pedig egy kindert, aztán lassan mentem fürdeni és aludni, de még megvártam ébren az ágyikómban apát, aki majdnem tízkor ért haza.

1875.nap

Ma hétfő van, de pünkösd vagy mi a szösz, úgyhogy ma mentünk a Klári mamáékhoz. De előbb még délelőtt apa leszedett egy dobozt az előszoba szekrény tetejéről, mert egy darázs gyanúsan szorgalmasan kezdett oda berepülni egy pici lyukon a dobozba... Hát képzeljétek, egy darázsfészket kezdett volna odabenn építeni! Már két hengeres szürke valamit oda is tapasztott a doboz belsejébe. Én meg is fogtam volna, hogy miből van de apa inkább gyorsan kidobta a szemétbe és leragasztotta a dobozt. Szegény darázs - hiába dolgozott, most építhet máshol egy újat...
No, ezek után mentünk is Újpestre és a fincsi ebéd után nem sokkal már indultunk is haza, mert mentünk a Csilláékkal strandolni! Nagyon szeretem a strandolást! Itt még nem jártunk, ez a fürdő Csepelen van, egész közel tulajdonképpen. Van egy elég mély játszós medence, egy úszóknak való hideg, egy nagyon meleg vizű és egy gyerekmedence. A legtöbbet a nagy medencében voltunk és ott labdáztunk. Egyszer még a csúszdán is lecsúsztunk apával, de olyan lassú volt, hogy hajtani kellett magunkat, mert alig csúsztunk :) Na ezen még anya is le mert csúszni...
Amikor megéheztünk, ettünk palacsintát, de irtó sokat kellett várni, úgyhogy addig én anyával a közeli játékboltban néztem körül és apa pechére (őnála volt pénz...) találtunk olyan játék katonákat, mint a Toy Strory-ban. Meg is vettünk őket. Hatig pancsoltunk, és csak akkor indultunk haza. Itthon megvacsoráztunk, én még megnéztem a Toy story 3 végét és mentem is fürdeni és aludni.