Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1879.nap

Ma délelőtt megnézett apa néhány lakást a mama házában és persze én is elkísértem... Két nézelődés közben pedig az ebédért is elmentünk és a Dömét is megsétáltattuk, és pont a Kriszti is akkor ért a házhoz, amikor mi is visszaértünk a sétából. Az ebéd nagyon fincsi volt: nekem tojásleves (mivel a gulyás levest nem szeretem) és tejbegríz. Kitaláltam, hogy a gríz felét kakaóval, a másik felét fahéjas cukorral szórom meg és ez annyira tetszett mindenkinek, hogy a többiek is így ették, még a Mama és apa is. Aztán mi gyerekek mentünk pihizni, apa pedig autót cserélni. Amikor Anna is felébredt, meguzsonnáztunk és lementünk a játszótérre. Én a Botival fociztam kicsit, de nagyon meleg volt a betonon, úgyhogy inkább feljöttünk a homokozóba labdázni. Épp ekkor ért vissza apa is, de még maradhattunk és várat is építettünk, csak amikor már anya is odaért és a Mama ment fel fél hatkor, akkor jöttünk mi is haza. Itthon ugyanazt kértem vacsorára, mint ami ebédre volt, aztán még játszottam, vagdostam ollóval és szép lassan este lett, úgyhogy mentem fürdeni és aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr915156177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása