Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1881.nap

Délelőtt (biztos-ami-biztos) megnéztem a tegnap elkezdett ToyStory második felét, és mielőtt indultunk volna Újpestre, még befejeztem a kis favonat pályáját (apa kicsit segített, mert az egyik kanyarban folyton kisiklott). Ebédelni tehát a Mamához mentünk (csak én és apa, mert anya otthon pakolt az útra) és én már éhes is voltam mire odaértünk, úgyhogy intézkedtem, és már terítettünk is. A leves nagyon finom volt, főleg mivel extra adag plusz tésztát (a kedvenc apró masnisat) is tehettem bele. Ezzel szinte jól is laktam, de azért még ettem a brassóiból is (apának igaza volt: kecsöppel tényleg finomabb, ma így kóstoltam meg ugyanis). Ma nem sütött sütit a Mama, mivel holnap utazunk, de szerencsére nem maradtunk desszert nélkül: irtó finom pisztáciás fagyit kaptunk apával. Lassan indultunk is és levittük a Mama bőröndjét és táskáit is, mert ezzel holnap már nem kell bajlódni így. Itthon apa rögtön aludni küldött, de én túl izgatott vagyok és nem tudtam aludni. Ha meg már így alakult, akkor elsétáltunk anyának szandált nézni az Europarkba, ahol felülhettem a lovacskára ami kőrbe megy és az új kedvencem a lila polip is velem lovagolt. A Csilláékkal is összefutottunk és ők hazavitték apát autóval, mert a Csabának apa adott valami kütyüt, mi pedig gyalog indultunk haza. De jajj, ekkor eszébe jutott anyának, hogy "hol a szatyor, amiben az eddig vásárolt öv, zokni és játék volt???". Na az szépen ott maradt a cipőboltban - állítólag miattam, merthogy szaladgáltam és rám kellett folyton figyelni... Még szerencse, hogy megtalálták és félretették, csak már be volt rácsozva a bolt, úgyhogy nem tudták odaadni (majd holnap a Mama eljön érte).
A ház előtt, a kutyafuttatóban pedig pont összefutottunk a Mamával és a Dömével és kicsit velük is sétáltunk akkor már.
Hazaérve alig tudtam már csak egy keveset játszani, mert ma korán fekvés lett becélozva, mivel holnap korán is kelünk...

Milán

ui.: Apa üzeni, hogy a blog frissítése kérdéses pár napig, úgyhogy türelem, majd bepótoljuk!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr555156179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása