Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1876.nap

Ma apával voltam sokat, ugyanis ő van itthon velem a héten. Délelőtt kimentünk a Kopaszi gátra és vittünk pár játékot is. Nagyon klassz idő volt és a fűben tollasoztunk, és a pokrócon a katonákkal játszottunk. Egészen délig ott maradtunk, de már éhesek voltunk, úgyhogy hazajöttünk. Előbb a Kati mamához mentünk mert hozott nekünk milánóit, és még épp időben értünk haza, mert pont akkor kezdett esni az eső. Apa még hamar vett egy zacskó epret a bácsiktól akik hangosbeszélőn kiabálva gyümiket árultak, aztán jöttünk fel és már melegítette is apa az ebédet. Ettem husit is és milánóit is, mert éhes voltam. Desszertnek pedig dinnyét ettem, mert azt is küldött a mama. Fincsi volt! Utána mentem aludni és kicsit nehezen aludtam ugyan el, mert hangosan füvet nyírtak odalenn, de aztán mégis aludtam egy jót és akkor ébredtem majdnem amikor anya hazaért. Kicsit még rajzfilmet néztem, aztán apa elindult a Csilláékkal színházba, mi pedig lementünk sétálni anyával - a Mamával és a Dömével. Ettem még egy szelet dinnyét és este pedig egy kindert, aztán lassan mentem fürdeni és aludni, de még megvártam ébren az ágyikómban apát, aki majdnem tízkor ért haza.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr975156174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása