Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1878.nap

Reggel kicsit elment az idő és későn is keltem viszonylag, ezért bár a terv szerint a Margit szigetre mentünk volna délelőtt , de nem tudtunk volna ott lenni csak egy kevéskét, ezért inkább a Botiéknál lévő szép új játszótérre mentünk és ebédig ott játszottam. Vittünk pár játékot, de mászóváraztam, kalózkodtam és pörögtem is.
az ebéd nagyon finom volt: apa sütött két fajta pizzát és én be is vágtam 4 szeletet. Két szalámist, két hawaii-t, összesen tehát egy fél pizzát. Sőt még egy csokitojás is belefért a pocakomba :)
Utána mentem sziesztázni, de csak fél háromig kellett kihúznom az ágyamban, mert apa háromra átvitt a Kati mamához, mivel dolga volt és anya is dolgozik majdnem ötig. Addig viszont lementünk a játszótérre, hogy ne a lakásban kuksoljunk. Félkor felmentünk, de nemsokára jött anya és hazasétáltunk. Apa is épp hazaért, úgyhogy hamar átöltöztünk és indultunk a Csabáékhoz szülinapozni. De előbb még beugrottunk a cukrászdába a tortáért és ha már ott voltunk, akkor én kértem egy vaníliafagyit :) Fincsi!
A Csabát a tortaevés után felköszöntöttem és addig nyaggattam amíg felmentünk az emeletre és tudtam végre a billiárd-asztalon a golyókkal játszani (na mondjuk egyszer a kisujjam két golyó közé keveredett és az eléggé fájt, de azért ez akkor is jó játék...).
Estefelé hazajöttünk és én rögtön mehettem is fürdeni és aludni, de persze ma is diavetítés volt a mese: egyet apa, egyet anya mesélt el nekem.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr65156176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása