1615.nap

Ma sem maradtunk itthon: délelőtt ugyanis ovis csapatverseny volt!
Reggel kicsit félreértettem a dolgot és azt hittem nekem az oviban kell maradnom, ezért persze hisztiztem egy sort, de aztán apa elmagyarázta, hogy az ovi előtt csak találkozunk a többiekkel és onnan megyünk együtt az Eötvös iskola tornatermébe... Na így már más.
A tornateremben irtó nagy hangzavar volt a verseny közben és az egyik feladatban mi is "pontokat értünk" apával, ugyanis mindenki, akin volt valami zöld ruhadarab, az számított, én meg természetesen zöldágacskás pólóban voltam és apa is hamar magára paszírozta anya tartalék pólóját :)  Mondanom se kell, de az én ovim nyert!
Hamar hazajöttünk, és apa rögtön nekiállt ebédet csinálni, csak a leves után a husimat kicsit túlsütötte, úgyhogy inkább anya csinált egy újat, ami mellett ott állt és forgatta. Finom is lett, meg is ettem, aztán menni kellett aludni. Nehezen aludtam el, de sokáig aludtam mégis, és ébredés után segítettem anyának a szennyes ruhákat szín szerint válogatni, apa meg porszívózott. Utána anyával lementünk sétálni és persze jött velünk a Kati mama és a Döme is.
Amikor feljöttünk, apával közösen csináltunk háromszög-szendvicseket és vacsorázás után kicsit még internetezhettem, de fürdés után már menni kellett vissza az ágyba, aludni.

ui.: este megmértem magam és 14.7 kiló és 107 centi magas vagyok...

1614.nap

Na ma aztán igazán mozgalmas napom volt!
Délelőtt elmentünk a síiskolába, mert ma nyílt nap volt és ki lehetett próbálni a síelést. Jöttek a Botiék és a Noémiék is. Kaptam sícipőt (szorított eleinte, de meg lehet szokni) és léceket, aztán irány a domb, ahol a Boti rögtön egyedül a tetejéről lesíelt, mi - kezdők - pedig oldalt egy kisebb szakaszon csúszhattunk le úgy, hogy segítettek nekünk. Az első alkalommal még kicsit féltem, de hamar rájöttem, hogy nem butaság ez, csak tényleg be kell kicsit rogyasztani és fogni a térdem és úgy klasszul lehet lecsúszni, szóval utána már egyre  jobban ment. Síelés után pedig még ugrálóvárazhattunk is, szóval kifáradtam elég rendesen...
Innen a Klári mamához mentünk ebédelni, de én csak levest ettem, de irtó sok tésztával... Utána anyáék elmentek vásárolni, és én pedig kicsit rajzolgattam a Mamával, aztán aludtam is picit. Alighogy hazaértünk, kibontottam az új játékomat, amit apáéktól kaptam és rögtön rulettezni kellett! Aztán pedig elmentünk a Mihály napi buliba a Templom térre és lovagolhattam is és kipróbáltam még pár érdekes játékot, például volt egy sátor, amiben olyan óvatosan kellett mászkálni, hogy a zsinórokon ne szólaljanak meg a csörgők (na nekem az első kettő állandóan csörgött). De még kőrhintázhattam is és amikor találkoztunk a Krisztivel és az Annával, akkor még ugrálóvárazhattam is egyet Annával. Utána hazajöttünk és ettem egy keveset vacsorára, aztán megérkeztek a Csabáék és játszottam a Csillával, aztán fürdés után még kicsit interneteztem és mentem aludni.

1613.nap

Ahogy megígértem, ma nem volt se hiszti, se problémázás az oviba menet és ott se!
Délelőtt kimentünk az udvarra és még a Mamának is tudtam köszönni, amikor épp arra sétált. Az ebéd viszont nem ízlett ma... főzelék volt pörkölttel... De legalább utána jött értem a Mama és ma nála aludhattam ... volna, de végül csak pihentem két órát. Pihizés után pedig lementünk a játszótérre, ahová nemsokára apa is megérkezett és lehozta a bringát és a piros motort is, amiket a Mama felvitt őhozá, mert onnan egyszerűbb lesz majd levinni a térre, ha kell. Én meg közben a Nazimmal játszottam (a sarazást apa ugyan nem engedte, és sikerült is magamra önteni némi sarat, de hát ez van...) és amikor anya is odaért, akkor már nem maradtunk  sokáig, hanem én apával inkább hazajöttem, anya meg maradt lent trécselni. Mi addig idefent társasoztunk és amikor hazajött anya, nemsokára megérkezett a Marika néni is, aki meg szokta masszírozni anya lábát. Én addig vacsoráztam és mivel elkezdődött a széf, azt is néztem, aztán kicsit interneteztem is és lassan este lett, úgyhogy fürdés és alvás...

1612.nap

Reggel ismét apa adott reggelit, aztán ment dolgozni, de ma nem hisztiztem amikor anya bevitt az oviba (bár nehéz volt elengedni azért...). Délelőtt volt ma is gyümölcsevés (ez kötelező feladat, de nem baj, mert almát és banánt szoktam kérni) és kimentünk az udvarra is és egész jó volt ma az ebéd: paradicsomleves és rántott husi krumplival. Alvás után pedig jött értem és a Noémiért az Ani és a játszótérre mentünk, ahova aztán lejött a Mama is az Annával és kicsit később a Botit is odahozták, úgyhogy négyen igencsak belejöttünk a rosszalkodásba :)
Épp nagy buborékvadászat volt, amikor apa is megérkezett és leváltotta a Dédit és Anit. Ma tovább lent lehettünk, mert jó idő volt, sokat homokoztunk és futkároztunk, csak amikor megjött a Timi a Noémiért, akkor indultunk. Előbb a Mamához felmentünk egy adag paradicsomlevesért, aztán legyalogoltunk apával és hazajöttünk. Itthon zenét hallgattunk és én közben hintáztam. A híradóra anya is hazaért, én pedig megéheztem, úgyhogy apa megmelegítette a leveskét és így meg is tudtam enni mire kezdődött a széf és nem kellett kitekeredett nyakkal a konyhában néznem... Este még kugliztunk apával a fürdés előtt, de utána mentem is már aludni.

1611.nap

Ma reggel is még elcsíptem apát és ő adott reggelit, aztán sietett munkába. Anya vitt oviba, de hisztizve mentem be, mert nagyon nem akartam volna ma oviba menni! Persze a csoportban már lenyugodtam és végülis nem is volt rossz, mert délelőtt mentünk tornázni is és kint az udvaron drukkolhattunk a csoportunkból a Milánnak, aki anya tornaversenyére gyakorolt. Az ebéd is jó volt, a leves után gombás tészta volt husival. Ebéd után alvás következett és már jött is értem és a Noémiért a Kati mama és egyből mentünk is a játszótérre. A Noncsiért elég hamar jöttek és utána már lassan mi is felmentünk mert kezdett hűvös lenni-
Alighogy felértünk, már jött is értem apa és hazasétáltunk. A Mama adott egy üveg brokkolikrémlevest meg bogyókat, amiket később meg is ettem vacsorára. De előbb még egy csomót társasjátékoztunk apával. Közben anya is hazaért és együtt néztük a széfet és még fürdés előtt vele is játszottam, de pancsi után már mentem is aludni, mert álmos voltam.

1610.nap

Reggel ismét apa indult volna már amikor keltem, mert nagyon kellett pisilni, aztán még picit visszafeküdtem az ágyikómba, de csak pár percig, mert akkor meg éhes lettem, úgyhogy anya adott hamar reggelit. Sajnos ma is oviba kellett menni, pedig tényleg semmi kedvem nem volt... Pedig a délelőtt aztán mégiscsak klassz lett: ugyanis hoztak az udvarra egy légvárat! Reggeli után kimentünk és ebédig kétszer is sorra kerültem és jót ugrálhattam. A köztes időben pedig a homokozóban játszottam. Ebéd után alvás jött, de nem aludtam semennyit és ébredés után megérkezett a Mama és az Anna és akkor mégegyszer ugrálóvárazhattam az Annával is, és aztán csatlakozott hozzánk a Noncsi és így hármasban mentünk a játszótérre, ahová nemsokára megérkezett apa, és később anya is. Amikor kezdett hűvös lenni, akkor mindenki haza indult és én itthon rajzolgattam apával, aztán vacsorára jó sokat ettem: husit rizzsel, utána gesztenyés sütit és még egy kinder pinguit is! Fürdés előtt még bingóztunk is hármasban és én nyertem! Pancsi után még meglámpázott anya aztán már olyan álmos voltam, hogy nem is bántam, hogy aludni kell már menni...

1609.nap

Reggel akkor keltem, amikor apa készülődött munkába, de még szerencse hogy itthon volt, mert egy szemtelen bogár ébresztett fel, aki a plafonon repkedett. Apa elkapta a bogarat létrán állva, aztán adott gyorsan reggelit és már sietett is el..., aztán már anya "vett át" és bevitt az oviba.
Délelőtt mentünk tornázni a tornaterembe és utána elmentünk sétálni és gesztenyét szedni. Na ez klassz volt. Ebédre értünk vissza és az is jó volt: husi és rizs. Viszont aludni semmi kedvem nem volt... Csak feküdtem (és kicsit néha bohóckodtam, pedig azt elvileg nem szabad ám...). Ébredés után még kimentünk az udvarra, de nemsokára jött értem és a Noémiért a Mama és az Ani és az Annával és Botival kiegészült kis csapat elsétált egy iskola kis tornatermébe, ahol a Kriszti tart tornaedzést. A Noncsi beállt tornázni rögtön, de és inkább csak néztem a többieket, és csak a végén álltam be, amikor lehetett rohangálni :)
Hazafelé pedig a Timi elhozott minket az új autóval, ami nagyon szép tiszta volt. Itthon apával rajzolgattunk és kicsit internetezhettem is. Anya melegített vacsorára brokkoli levest és megnéztük a széfet, de én közben is rajzolgattam. Utána pedig mentem fürdeni és pici játék után rendet raktunk apával a nagyszobában - pontosabban az összegyűlt játékokat elraktuk vissza a helyükre - és mentem is aludni. Ma nem csak anya mesélt nekem, de én is meséltem anyáéknak egy mesét az Anna-Petis könyvből!