Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1615.nap

Ma sem maradtunk itthon: délelőtt ugyanis ovis csapatverseny volt!
Reggel kicsit félreértettem a dolgot és azt hittem nekem az oviban kell maradnom, ezért persze hisztiztem egy sort, de aztán apa elmagyarázta, hogy az ovi előtt csak találkozunk a többiekkel és onnan megyünk együtt az Eötvös iskola tornatermébe... Na így már más.
A tornateremben irtó nagy hangzavar volt a verseny közben és az egyik feladatban mi is "pontokat értünk" apával, ugyanis mindenki, akin volt valami zöld ruhadarab, az számított, én meg természetesen zöldágacskás pólóban voltam és apa is hamar magára paszírozta anya tartalék pólóját :)  Mondanom se kell, de az én ovim nyert!
Hamar hazajöttünk, és apa rögtön nekiállt ebédet csinálni, csak a leves után a husimat kicsit túlsütötte, úgyhogy inkább anya csinált egy újat, ami mellett ott állt és forgatta. Finom is lett, meg is ettem, aztán menni kellett aludni. Nehezen aludtam el, de sokáig aludtam mégis, és ébredés után segítettem anyának a szennyes ruhákat szín szerint válogatni, apa meg porszívózott. Utána anyával lementünk sétálni és persze jött velünk a Kati mama és a Döme is.
Amikor feljöttünk, apával közösen csináltunk háromszög-szendvicseket és vacsorázás után kicsit még internetezhettem, de fürdés után már menni kellett vissza az ágyba, aludni.

Milán

ui.: este megmértem magam és 14.7 kiló és 107 centi magas vagyok...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr365155907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása