Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1610.nap

Reggel ismét apa indult volna már amikor keltem, mert nagyon kellett pisilni, aztán még picit visszafeküdtem az ágyikómba, de csak pár percig, mert akkor meg éhes lettem, úgyhogy anya adott hamar reggelit. Sajnos ma is oviba kellett menni, pedig tényleg semmi kedvem nem volt... Pedig a délelőtt aztán mégiscsak klassz lett: ugyanis hoztak az udvarra egy légvárat! Reggeli után kimentünk és ebédig kétszer is sorra kerültem és jót ugrálhattam. A köztes időben pedig a homokozóban játszottam. Ebéd után alvás jött, de nem aludtam semennyit és ébredés után megérkezett a Mama és az Anna és akkor mégegyszer ugrálóvárazhattam az Annával is, és aztán csatlakozott hozzánk a Noncsi és így hármasban mentünk a játszótérre, ahová nemsokára megérkezett apa, és később anya is. Amikor kezdett hűvös lenni, akkor mindenki haza indult és én itthon rajzolgattam apával, aztán vacsorára jó sokat ettem: husit rizzsel, utána gesztenyés sütit és még egy kinder pinguit is! Fürdés előtt még bingóztunk is hármasban és én nyertem! Pancsi után még meglámpázott anya aztán már olyan álmos voltam, hogy nem is bántam, hogy aludni kell már menni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr855155902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása