Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1614.nap

Na ma aztán igazán mozgalmas napom volt!
Délelőtt elmentünk a síiskolába, mert ma nyílt nap volt és ki lehetett próbálni a síelést. Jöttek a Botiék és a Noémiék is. Kaptam sícipőt (szorított eleinte, de meg lehet szokni) és léceket, aztán irány a domb, ahol a Boti rögtön egyedül a tetejéről lesíelt, mi - kezdők - pedig oldalt egy kisebb szakaszon csúszhattunk le úgy, hogy segítettek nekünk. Az első alkalommal még kicsit féltem, de hamar rájöttem, hogy nem butaság ez, csak tényleg be kell kicsit rogyasztani és fogni a térdem és úgy klasszul lehet lecsúszni, szóval utána már egyre  jobban ment. Síelés után pedig még ugrálóvárazhattunk is, szóval kifáradtam elég rendesen...
Innen a Klári mamához mentünk ebédelni, de én csak levest ettem, de irtó sok tésztával... Utána anyáék elmentek vásárolni, és én pedig kicsit rajzolgattam a Mamával, aztán aludtam is picit. Alighogy hazaértünk, kibontottam az új játékomat, amit apáéktól kaptam és rögtön rulettezni kellett! Aztán pedig elmentünk a Mihály napi buliba a Templom térre és lovagolhattam is és kipróbáltam még pár érdekes játékot, például volt egy sátor, amiben olyan óvatosan kellett mászkálni, hogy a zsinórokon ne szólaljanak meg a csörgők (na nekem az első kettő állandóan csörgött). De még kőrhintázhattam is és amikor találkoztunk a Krisztivel és az Annával, akkor még ugrálóvárazhattam is egyet Annával. Utána hazajöttünk és ettem egy keveset vacsorára, aztán megérkeztek a Csabáék és játszottam a Csillával, aztán fürdés után még kicsit interneteztem és mentem aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr255155906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása