Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1609.nap

Reggel akkor keltem, amikor apa készülődött munkába, de még szerencse hogy itthon volt, mert egy szemtelen bogár ébresztett fel, aki a plafonon repkedett. Apa elkapta a bogarat létrán állva, aztán adott gyorsan reggelit és már sietett is el..., aztán már anya "vett át" és bevitt az oviba.
Délelőtt mentünk tornázni a tornaterembe és utána elmentünk sétálni és gesztenyét szedni. Na ez klassz volt. Ebédre értünk vissza és az is jó volt: husi és rizs. Viszont aludni semmi kedvem nem volt... Csak feküdtem (és kicsit néha bohóckodtam, pedig azt elvileg nem szabad ám...). Ébredés után még kimentünk az udvarra, de nemsokára jött értem és a Noémiért a Mama és az Ani és az Annával és Botival kiegészült kis csapat elsétált egy iskola kis tornatermébe, ahol a Kriszti tart tornaedzést. A Noncsi beállt tornázni rögtön, de és inkább csak néztem a többieket, és csak a végén álltam be, amikor lehetett rohangálni :)
Hazafelé pedig a Timi elhozott minket az új autóval, ami nagyon szép tiszta volt. Itthon apával rajzolgattunk és kicsit internetezhettem is. Anya melegített vacsorára brokkoli levest és megnéztük a széfet, de én közben is rajzolgattam. Utána pedig mentem fürdeni és pici játék után rendet raktunk apával a nagyszobában - pontosabban az összegyűlt játékokat elraktuk vissza a helyükre - és mentem is aludni. Ma nem csak anya mesélt nekem, de én is meséltem anyáéknak egy mesét az Anna-Petis könyvből!

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr335155901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása