Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1612.nap

Reggel ismét apa adott reggelit, aztán ment dolgozni, de ma nem hisztiztem amikor anya bevitt az oviba (bár nehéz volt elengedni azért...). Délelőtt volt ma is gyümölcsevés (ez kötelező feladat, de nem baj, mert almát és banánt szoktam kérni) és kimentünk az udvarra is és egész jó volt ma az ebéd: paradicsomleves és rántott husi krumplival. Alvás után pedig jött értem és a Noémiért az Ani és a játszótérre mentünk, ahova aztán lejött a Mama is az Annával és kicsit később a Botit is odahozták, úgyhogy négyen igencsak belejöttünk a rosszalkodásba :)
Épp nagy buborékvadászat volt, amikor apa is megérkezett és leváltotta a Dédit és Anit. Ma tovább lent lehettünk, mert jó idő volt, sokat homokoztunk és futkároztunk, csak amikor megjött a Timi a Noémiért, akkor indultunk. Előbb a Mamához felmentünk egy adag paradicsomlevesért, aztán legyalogoltunk apával és hazajöttünk. Itthon zenét hallgattunk és én közben hintáztam. A híradóra anya is hazaért, én pedig megéheztem, úgyhogy apa megmelegítette a leveskét és így meg is tudtam enni mire kezdődött a széf és nem kellett kitekeredett nyakkal a konyhában néznem... Este még kugliztunk apával a fürdés előtt, de utána mentem is már aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr725155904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása