1342.nap

Ma is klassz napom volt:
Délelőtt apa felszerelte az új zsák-hintámat és mindenki kipróbálta :) Aztán egyszercsak kopogtak és a Botiék voltak! Ugyanis itt maradhattak az Annával együtt, amíg a Zoli elment vásárolni. Nagyon klassz volt, mert rengeteget tudtunk játszani! Kipróbáltuk az új játékaimat és a bunkerben is jó nagy felfordulást csináltunk :)
Sajnos dél tájban visszajött a Zoli és hazavitte a Botiékat én meg ebéd után mehettem az ágyikómba... Persze nem aludtam egy percet se, ezért végül felkelhettem és átsétáltunk a Csabáékhoz játszani. Az emeleten egy újdonság, egy nagyon nagy asztal fogadott minket, amin golyókat lehet két bottal lökdösni. Na ezzel apáék sokat játszottak - én meg néha meglöktem a golyókat amiket elértem ;)
Amíg anyáék játszottak, addig én a Lilivel harcoltam: folyton ugrált, meg kergetett, és még a zoknimat is ellopta, amikor levettem (mert van egy vicces szőnyegük a Csilláéknak és azon nagyon furi mezítláb sétálni).
Estig ott maradtunk, aztán hazasétáltunk, de itthon rögtön mehettem is fürdeni, és vacsora után csak picit hintázhattam és hallgathattam az új cédémet, és már menni is kellett aludni...

1341.nap

Ma is jót aludtam, és mégis irtó nyűgös voltam délelőtt... valahogy semmi se volt jó, mindenért hisztiznem kellett. Így ment ez egy ideig, aztán felöltöztünk és átmentünk a Dédi mamáékhoz, mert az úton a kis sétától megnyugodtam. Pláne, hogy az Ani megengedte, hogy amíg a Botiék is odaérnek, addig internetezhettem :)
Persze amikor megérkeztek a Krisztiék és előkerült egy halom ajándék, akkor meg már pláne messze szállt a reggeli rossz kedv! Amikor pedig már az összes játékot kibontottuk és kipróbáltuk, átsétáltunk a Kati mamához és már ebédelni is volt kedvem (reggelizni ugyanis nem akartam...) Ebéd után pedig hazajöttünk, de csak nagy sokára aludtam el, viszont alighogy elszenderültem, már indulni is kellett a Krisztiékhez (kis rábeszélés után elkísértem anyáékat...) Ott pedig a Jani papa volt épp vendégségbe és nem találjátok ki, de ő is hozott egy nagy zacskó ajándékot! Miután mindent kibontottunk és uzsonna gyanánt ettünk sok sütit, még sokat rohangáltunk (ez tilos ugyan...), meg bújócskáztunk (sikítozni sem szabad valamiért...), és társasoztunk (anya bábúit felrugdosni sem volt szabad...) egészen estig, mert akkor már sajnos haza kellett jönni.
Itthon anya sütött halacskát (apa vette a múltkor, és érdekes csillag, szívecske és halacska alakú) és én közben megfürödtem. Vacsora után már elég késő volt, úgyhogy nem játszhattam sokat, csak kicsit elemlámpáztam a lefekvésig :)

1340.nap

No, a mai nap aztán igazán jól indult!
Jó sokáig aludhattam és amikor bementem a nagyszobába a reggeli után, akkor egy nagy halom ajándék várt szép lilába csomagolva! Persze nekiestem kicsomagolni mindet... Nagyon sok érdekes és szép játék volt mindegyik dobozban, alig győztem mindet kipróbálni. A nagy ajándékozásban eléggé elszaladt az idő, így nekünk kellett utánaszaladni, pontosabban sietni a Klári mamához, mert már várt minket ebédre.
Nem voltam ugyan még nagyon éhes (jó későn reggeliztem...), de azért ettem sok tésztát a levesből és majonézes krumplit és krokettet is, mert nagyon fincsik voltak. Ebéd után ismég ajándékbontás jött! Jó kis nap! Megint kaptam egy halom klassz játékot. Aztán persze mindet kipróbálgattam és csak utána indulhattunk haza... Jöttek a Mamáék is és még Julika néni is és nekik is megmutattam miket kaptam karácsonyra.
A nagy játszásban besötétedett és a Mamáék hazaindultak. De alighogy megvacsoráztam, kopogtak és a Csabáék voltak azok. Nem találjátok ki: tőlük is kaptam ajándékot, egy beszélő kis laptopot. Klassz! Ó, és a Csilla sütött nekem "pókuszkoszkát" amiből persze ettem is rögvest. Aztán apa kapott új játékot a Wii-hez és persze ezt nekem is ki kellett próbálnom! Sajnos este lett közben és menni kellett fürdeni és aludni, és még a Csilláék is hazamentek közben :(

1339.nap

Ma sütit reggeliztem kakaóval, akárcsak apa, aztán délelőtt sokat játszottam, és közben apa takarított, anya sütit sütött és ebédelni átmentünk a Kati mamához. Ebéd után hazajöttünk, de én nem akartam aludni egy percet se, így viszont (állítólag azért mert nem aludtam...) nem jött az Angyalka feldíszíteni a fát.
Mivel nem aludtam úgyse, ezért anyával átsétáltunk a Krisztiékhez (és apa majd jön utánunk autóval), és nem sokkal azután, hogy odaértünk, megérkeztek a Zoliék (Annával és Botival), aztán pedig az Eti is Anitával együtt és Kati Mama is, és apa is utánunk jött. Nos, amikor már így együtt voltunk, akkor már ki lehetett nyitni végre az ajándékokat a fa alatt! Hú, mennyi ajándék volt! Én is kaptam egy csomó mindent, de  a legtöbbet most a golyókapkodós játékkal játszottam, nomeg az Anna kis konyhájával, meg legóztunk is és persze bújócskáztunk is. Vacsorára mégse ettem túl sokat, csak pár falatot, de utána még játszhattunk szerencsére, csak amikor már este lett, akkor indultunk haza, illetve előbb hazavittük a Mamát és utána jöttünk haza. Képzeljétek, amíg a Krisztiéknél voltunk, mégiscsak itt járt egy angyal és szép lila-ezüst díszekkel feldíszítette a fát! Most már nem csak egy fenyőfa, hanem a mi karácsonyfánk. Még ici-picit még játszottunk, de utána menni kellett sajnos fürdeni és aludni.

ui: a többi 121 kép pedig itt megnézhető (Apa üzeni)

1338.nap

Reggel jó sokáig aludtam, és reggelizés után már öltöztünk is és elmentünk a piachoz fenyőfát venni. Irtó nagy locs-pocs volt és amíg a bácsi faragta a kiválasztott fenyőfa talpát egy nagy fejszével, addig sikeresen bele is estem egy szép nagy sártócsába - anyáék legnagyobb örömére... Aztán apa a hátára kapta a fát és betuszkolta a kocsiba és hazahoztuk, itthon pedig rögtön a helyére is került - a nagyszobába. Ebédig még játszottam és zenét hallgattam és mentem sziesztázni - ma kivételesen aludtam is, még ha sokára is nyomott el az álom.
Amikor felébredtem, csak anya volt itthon, mert apa még elment vásárolni, de aztán ő is hazaért és hármasban elsétáltunk az Europarkba (én gumicsizmába, de persze még így is sikerült jól összefröcskölni magam...). Amíg anya bement vásárolni amit apa nem kapott, addig mi mozgólépcsőztünk párat :) Visszafelé még pár pocsolyát azért "megtaláltam"...
Itthon karácsonyi zenét  hallgattunk, meg rajzolgattam, és vacsora előtt még internetezhettem is kicsit, utána már későre járt és mennem kellett fürdeni és aludni.

1337.nap

Ma apának dolgoznia kellett, úgyhogy anyával voltam többnyire: bár reggel épp nem, mert a Mama átjött kicsit játszani velem amíg anya elment vérvételre és amikor anya hazaért játszottam és zenét hallgattam, aztán felöltöztünk és elmentünk a Mamához az ebédért és elmentünk az ovi előtti dombra szánkózni és találkoztunk a Domival is és vele is csúsztam egyet. Innen a Mamához mentünk ebédelni és fincsi paradicsomleves volt, majd hazajöttünk sziesztázni, de ma nem volt kedvem aludni, és végül anya megengedte, hogy felkeljek és lefestettünk pár dióhéjat, aztán lementünk a nagy dombra is szánkózni és nagyon klassz volt, mert alig voltak lent mások és jó sokat tudtunk szánkózni. Amikor pedig már sok nagyfiú is odajött és butáskodtak, akkor elkezdtünk anyával hóembert építeni. Ekkor ért oda apa is a munkából és vele fejeztük be a hóembert, sőt apa még csinált hóból számokat is neki :) Amikor feljöttünk, befejeztük a dióhéjas ajándékokat és vacsoráig zenét hallgattam. Utána fürödtem de akkor már eléggé későre járt és apáék elzavartak aludni...

1336.nap

Ma nem kellett oviba menni, pedig hétfő van és anya elment dolgozni. De apa meg itthon volt és vele lehettem egész nap:
Reggeli után elmentünk vásárolni és beülhettem a hajókba és még százast is dobhattam a nagy kalózhajóba, hogy ringatózzon! Persze a Tigrisesbe is beültem azért... Utána megvettük amit anya felírt a papírra (amit össze is firkáltam persze) és hazasiettünk. Apa felajánlotta, hogy menjünk szánkózni, de nekem nem volt kedvem, mert irtó hideg van ma is. Inkább zenét hallgattam amíg apa sütött nekem halrudacskákat rizzsel, magának pedig pizzát és mindketten degeszre ettük magunkat - de azért egy kis csoki még fért belénk :)
Utána mentem sziesztázni, de elég sokára aludtam, el és amikor felébredtem, már teljesen sötét volt és épp hazaért anya, apa pedig nem sokkal később elment moziba a Csabával. Mi pedig játszottunk kicsit, aztán vacsoráztam (fánkot!) és fürdés után még kis játék jött az alvás előtt. Még épp csak csendben feküdtem, amikor hazaért apa, úgyhogy még ici-picit beszélgettünk és csak utána aludtam el.