Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1338.nap

Reggel jó sokáig aludtam, és reggelizés után már öltöztünk is és elmentünk a piachoz fenyőfát venni. Irtó nagy locs-pocs volt és amíg a bácsi faragta a kiválasztott fenyőfa talpát egy nagy fejszével, addig sikeresen bele is estem egy szép nagy sártócsába - anyáék legnagyobb örömére... Aztán apa a hátára kapta a fát és betuszkolta a kocsiba és hazahoztuk, itthon pedig rögtön a helyére is került - a nagyszobába. Ebédig még játszottam és zenét hallgattam és mentem sziesztázni - ma kivételesen aludtam is, még ha sokára is nyomott el az álom.
Amikor felébredtem, csak anya volt itthon, mert apa még elment vásárolni, de aztán ő is hazaért és hármasban elsétáltunk az Europarkba (én gumicsizmába, de persze még így is sikerült jól összefröcskölni magam...). Amíg anya bement vásárolni amit apa nem kapott, addig mi mozgólépcsőztünk párat :) Visszafelé még pár pocsolyát azért "megtaláltam"...
Itthon karácsonyi zenét  hallgattunk, meg rajzolgattam, és vacsora előtt még internetezhettem is kicsit, utána már későre járt és mennem kellett fürdeni és aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr475155624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása