Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1342.nap

Ma is klassz napom volt:
Délelőtt apa felszerelte az új zsák-hintámat és mindenki kipróbálta :) Aztán egyszercsak kopogtak és a Botiék voltak! Ugyanis itt maradhattak az Annával együtt, amíg a Zoli elment vásárolni. Nagyon klassz volt, mert rengeteget tudtunk játszani! Kipróbáltuk az új játékaimat és a bunkerben is jó nagy felfordulást csináltunk :)
Sajnos dél tájban visszajött a Zoli és hazavitte a Botiékat én meg ebéd után mehettem az ágyikómba... Persze nem aludtam egy percet se, ezért végül felkelhettem és átsétáltunk a Csabáékhoz játszani. Az emeleten egy újdonság, egy nagyon nagy asztal fogadott minket, amin golyókat lehet két bottal lökdösni. Na ezzel apáék sokat játszottak - én meg néha meglöktem a golyókat amiket elértem ;)
Amíg anyáék játszottak, addig én a Lilivel harcoltam: folyton ugrált, meg kergetett, és még a zoknimat is ellopta, amikor levettem (mert van egy vicces szőnyegük a Csilláéknak és azon nagyon furi mezítláb sétálni).
Estig ott maradtunk, aztán hazasétáltunk, de itthon rögtön mehettem is fürdeni, és vacsora után csak picit hintázhattam és hallgathattam az új cédémet, és már menni is kellett aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr445155628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása