Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1340.nap

No, a mai nap aztán igazán jól indult!
Jó sokáig aludhattam és amikor bementem a nagyszobába a reggeli után, akkor egy nagy halom ajándék várt szép lilába csomagolva! Persze nekiestem kicsomagolni mindet... Nagyon sok érdekes és szép játék volt mindegyik dobozban, alig győztem mindet kipróbálni. A nagy ajándékozásban eléggé elszaladt az idő, így nekünk kellett utánaszaladni, pontosabban sietni a Klári mamához, mert már várt minket ebédre.
Nem voltam ugyan még nagyon éhes (jó későn reggeliztem...), de azért ettem sok tésztát a levesből és majonézes krumplit és krokettet is, mert nagyon fincsik voltak. Ebéd után ismég ajándékbontás jött! Jó kis nap! Megint kaptam egy halom klassz játékot. Aztán persze mindet kipróbálgattam és csak utána indulhattunk haza... Jöttek a Mamáék is és még Julika néni is és nekik is megmutattam miket kaptam karácsonyra.
A nagy játszásban besötétedett és a Mamáék hazaindultak. De alighogy megvacsoráztam, kopogtak és a Csabáék voltak azok. Nem találjátok ki: tőlük is kaptam ajándékot, egy beszélő kis laptopot. Klassz! Ó, és a Csilla sütött nekem "pókuszkoszkát" amiből persze ettem is rögvest. Aztán apa kapott új játékot a Wii-hez és persze ezt nekem is ki kellett próbálnom! Sajnos este lett közben és menni kellett fürdeni és aludni, és még a Csilláék is hazamentek közben :(

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr215155626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása