656.nap

Ma reggel amikor keltem, anya épp bekukucskált és épp ment vásárolni, úgyhogy apa adott reggelit és épp elkészültünk utána amikor anya megérkezett, de mi apával tovább játszottunk,mert anya még hajat mosott meg ilyenek. Aztán öltöztünk is és mentünk a Nagyihoz, ahol megint csendben kellett lenni, mert a Peti még aludt, úgyhogy sokat rajzoltam és apával építettünk egy nagy várat az építőkockákból. Az ebéd igen finom volt, jól be is kajáltam belőle! Hazafelé menet még beugrottunk egy cipőboltba és kaptam apától egy csudaklassz átlátszó kék kis szandált, amivel majd tudok az usziba menni. Anya még bement egy másik ruhás boltba is de én inkább csak rohangálni akartam össze-vissza, amit nem toleráltak anyáék kellő képpen, úgyhogy mi apával beültünk az autóba és ott vártuk meg anyát, aztán én hazafelé el is wrooom-wrooommmm!!!aludtam és otthon még jó sokat aludtam. Uzsonna után pedig megint elmentünk meglátogatni az Anna babát (és persze a Botit!). Persze Anna baba még mindig aranyos és ici-pici, de állandóan alszik és cseppet sem rohangál velünk (mi bezzeg fel-s-alá mint a villám!). Sajnos nem maradtunk sokáig, mert már későre járt, viszont kölcsön kaptam a Boti egyik motorját és el is vittük haza! Otthon ki is próbáltam, de még nem igazán megy túl gyorsan ez a motor. Na majd beállítjuk a gyújtást meg az elektronikát! :))

655.nap

segítek letörölni az új szekrényemet!Szerencsére ma is játékból állt az egész nap :)
Délelőtt apa egyszercsak beállított egy naaaagy szekrénnyel, amit én kaptam! vagyis inkább a szobám, egész pontosan a játékaim... mert már olyan sok van, hogy nem fértek el az eddigi polcokon. Persze én is segítettem letörölgetni és a helyére tolni! Na most aztán kényelmesen elfér a sok sok játék! Még ebéd előtt lementünk anyával sétálni és arra mentünk amerre én akartam! Én pedig a játszótérre akartam :) Most mások is voltak és a Mamáék is odajöttek, de lassan menni kellett haza mert már éhes kezdtem lenni... Ebédre jó sokat ettem, borsófőzeléket is finom virslivel és lángost sajtosan-tejfölösen, amit a Mama küldött, utána pedig aludtam egy jót. Uzsonna után játszottunk is és a tévében megnéztünk "régi" felvételeket rólam, például amikor síelni voltunk és ott voltak a Botiék is és nagyon érdekes volt látni! Aztán este telefonált a Mama és lementünk vele sétálni és otthon még jót játszottunk és még megnéztünk pár "régi" videót rólam, aztán fürdés után apa pizzájából kaptam vacsorára és még fincsi csokit is és ma nagyon klassz új fogkefével moshattam fogat: egy elefáni fejéből bújik elő a keféje. Lefekvés előtt még megnéztünk egy mesét, de aztán már nem játszhattam, mert későre járt...

654.nap

a Gábortól kérem a kalapácsot, mert a Boti nem akarta odaadni...Reggel megint épp indult apa dolgozni amikor keltem, de még adott egy könyvet mielőtt elment volna, de amikor kiolvastam, szóltam anyának, hogy keljünk már! Aztán reggeli után nagyon klasszat játszottunk: papírdarabokból ragasztottunk egy pávát és egy kiscsibét. Nagyon szépek lettek ám! Aztán lementünk sétálni és a Mama is lejött és a Zolival is találkoztunk, aztán mi hazajöttünk és ettem ebédre főzeléket és megnéztünk két mesét, aztán mentem aludni - bár kicsit nehezen jött álom a szememre, de amikor felébredtem és picit uzsonnáztam, akkor hazaért apa, öltöztünk, lementünk az autóhoz, felvettük a Mamát is és mentünk megnézni az Anna babát! Ott volt az Anna babán kívül még a Boti, a Kriszti, a Zoli apukája és anyukája és később a Gáborék is megérkeztek. Szerencsére a felnőttek az Anna babával voltak elfoglalva (aki tényleg pici és nagyon aranyos és picit meg is simizhettem!), úgyhogy mi a Botival rohangálhattunk egy jó nagyot, meg apával lépcsőztünk fel-s-le jópárszor. Aztán sajnos este lett és menni kellett haza, otthon pedig fürdés után lekváros kenyér volt a vacsi (gondolhatjátok hogy nézett ki a kezem tőle...) és még anya énekelt nekem pár dalt a kedvenc dévédémről a lefekvés előtt.

653.nap

alszom ám, csak kicsit kilóg a lábam...

Reggel apa indulás előtt még adott egy könyvet, de én inkább szólogattam anyát, hogy jöjjön már, mert éhes vagyok... Kaja után játszottunk kicsit, aztán telefonált a Mama, hogy menjünk át hozzá, mert ott van a Boti is. És tényleg! Sokat játszottunk és a Mama is játszott velünk. Olyan volt mint az oviban! Én pedig utánoztam a Botit és nagyon klassz volt, aztán megérkezett anya, aki addig közértben volt, és tornáztunk is és utánoztam a Botit és érdekeseket játszottunk utána is és a nagy rohangálás közben véletlenül összeütköztünk a Botival és neki kicsit lila lett az arca... Aztán mi hazamentünk és alighogy lefeküdtem, be is kakiltam, és elég nehezen aludtam el... Amíg aludtam anya elment és apa hazajött és amikor felébredtem, adott finom joghurtot és maci alakú csokis piskótát ami nagyon fincsi volt! Után pedig apa betette az énekes dévédét és közben dömperezett velem, meg építettünk hajót és labdáztunk is, meg persze könyveket is néztünk, amíg haza nem ért anya. Kicsit később pedig mentem fürdeni és utána vacsoráztam, és picit még játszhattam a nagyszobában lefekvés előtt.

652.nap

Reggel szóltam anyának, hogy éhes vagyok, úgyhogy hamar reggeliztünk és játszottunk a formákkal, amiket át kell tudni gyömöszölni a hasonló alakú lukakon. Utána még a nagyszobában is játszottunk és megnéztünk két magyar népmesét is, aztán lementünk sétálni és az ebédért és a kerítésnél az ovinál anyáék beszélgettek, aztán elmentünk ruhát venni nekem és kaptam is egy új hálózsákot. Ma a Mamánál ebédeltünk anyával és én utána mentem aludni. Uzsonnára joghurt és nasi volt, aztán anyával építettünk (és romboltam...) várat, aztán lementünk sétálni és amikor hazaértünk, apa már várt ránk és játszott velem, aztán vacsoráztam (de megint nem kértem a főzeléket, hanem apával csináltattam szendvicset és utána nasit) és mentem fürdeni és hajat mosni, aztán ici-picit játszottam és könyvet néztem, aztán megtanultam még mondani, hogy "Anna baba" és mentem aludni...

651.nap

Címkék: anna

bú bú búMa hajnalban csörgött anya telefonja és - mint azt reggel megtudtam - megszületett az unokatesóm, a kis Anna baba! Próbálták elmesélni később, hogy a Kriszti pocakjában lakott eddig és most kijött onnan, de tudjátok, ki hiszi ezt a mesét?! Ugyanmár... De a képeken aranyos az tény.
No de mik történtek még ma: reggeli után játszottunk picit, amikor a Kriszti telefonált anyának, hogy szaladjon be hozzá a kórházba. Addig én dominóztam a Mamával és amikor hazaért anya, akkor lementünk sétálni és az ebédért, és találkoztunk a Csilla nénivel is az ovi kerítésénél. Ma jó sokat ebédeltem, mert fincsi húslevest főzött a Mama, aztán aludtam egy nagyot és amikor felébredtem, elmentünk sétálni mindenfelé, és sok ismerőssel is találkoztunk. Amikor hazaértünk, apa már itthon volt és vele is játszottam, és egyedül is játszottam a gombokkal és a farmommal, sőt, a vacsora után (finom káposztás tészta volt és süti is) még a kádban is játszhattam a gombokkal (klassz!), és amíg apa fürdött, addig mesét néztünk és hajót építettem, aztán mentem aludni.

650.nap

hajó építő műhelyNos, ma korán keltünk, apa épp indult dolgozni, mi pedig reggeliztünk és kicsit könyvet nézegettünk anyával, azután elindultunk az énekre, ahol jelmezbál volt és jöttek új gyerekek is. Én maci voltam és sokat játszottam. Hazafelé felcsöngettünk a Mamához, de ő ment a Somával kutya-doktorhoz, mi pedig közértbe és ebédért. Otthon még megnéztünk egy mesefilmet és picit játszottunk, aztán telefonált a Mama, hogy menjünk a doktorhoz, mert ott várnak ránk. Az állatorvosnál láttam sok kutyust, de a Soma még aludt, úgyhogy megvártuk amíg felébred és hazafelé eléggé szédelgett szegény Somi... Mi hazamentünk, miután a Mamáékat hazakisértük és otthon ettem egy jót és mentem szieszta keretében aludni egy nagyot. Amikor felébredtem, uzsonnáztam kenyérkét és csokis ischlert és épp megjött apa, amikor mi indultunk le sétálni a Mamáékkal. Amikor hazaértünk, még apával építettünk hajókat és este mentem fürdeni, aztán vacsorázni, de apa szerint irtó lassan és elég csúnyán és elég keveset ettem: a pörköltet csak összeturkáltam, aztán apa csinált nekem kiflit, de arról meg csak leettem szinte a finomságokat és még a túró-rudiból is hagytam...