Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

656.nap

Ma reggel amikor keltem, anya épp bekukucskált és épp ment vásárolni, úgyhogy apa adott reggelit és épp elkészültünk utána amikor anya megérkezett, de mi apával tovább játszottunk,mert anya még hajat mosott meg ilyenek. Aztán öltöztünk is és mentünk a Nagyihoz, ahol megint csendben kellett lenni, mert a Peti még aludt, úgyhogy sokat rajzoltam és apával építettünk egy nagy várat az építőkockákból. Az ebéd igen finom volt, jól be is kajáltam belőle! Hazafelé menet még beugrottunk egy cipőboltba és kaptam apától egy csudaklassz átlátszó kék kis szandált, amivel majd tudok az usziba menni. Anya még bement egy másik ruhás boltba is de én inkább csak rohangálni akartam össze-vissza, amit nem toleráltak anyáék kellő képpen, úgyhogy mi apával beültünk az autóba és ott vártuk meg anyát, aztán én hazafelé el is wrooom-wrooommmm!!!aludtam és otthon még jó sokat aludtam. Uzsonna után pedig megint elmentünk meglátogatni az Anna babát (és persze a Botit!). Persze Anna baba még mindig aranyos és ici-pici, de állandóan alszik és cseppet sem rohangál velünk (mi bezzeg fel-s-alá mint a villám!). Sajnos nem maradtunk sokáig, mert már későre járt, viszont kölcsön kaptam a Boti egyik motorját és el is vittük haza! Otthon ki is próbáltam, de még nem igazán megy túl gyorsan ez a motor. Na majd beállítjuk a gyújtást meg az elektronikát! :))

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr585154924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása