Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

650.nap

hajó építő műhelyNos, ma korán keltünk, apa épp indult dolgozni, mi pedig reggeliztünk és kicsit könyvet nézegettünk anyával, azután elindultunk az énekre, ahol jelmezbál volt és jöttek új gyerekek is. Én maci voltam és sokat játszottam. Hazafelé felcsöngettünk a Mamához, de ő ment a Somával kutya-doktorhoz, mi pedig közértbe és ebédért. Otthon még megnéztünk egy mesefilmet és picit játszottunk, aztán telefonált a Mama, hogy menjünk a doktorhoz, mert ott várnak ránk. Az állatorvosnál láttam sok kutyust, de a Soma még aludt, úgyhogy megvártuk amíg felébred és hazafelé eléggé szédelgett szegény Somi... Mi hazamentünk, miután a Mamáékat hazakisértük és otthon ettem egy jót és mentem szieszta keretében aludni egy nagyot. Amikor felébredtem, uzsonnáztam kenyérkét és csokis ischlert és épp megjött apa, amikor mi indultunk le sétálni a Mamáékkal. Amikor hazaértünk, még apával építettünk hajókat és este mentem fürdeni, aztán vacsorázni, de apa szerint irtó lassan és elég csúnyán és elég keveset ettem: a pörköltet csak összeturkáltam, aztán apa csinált nekem kiflit, de arról meg csak leettem szinte a finomságokat és még a túró-rudiból is hagytam...

Milán 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr695154918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása