Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

655.nap

segítek letörölni az új szekrényemet!Szerencsére ma is játékból állt az egész nap :)
Délelőtt apa egyszercsak beállított egy naaaagy szekrénnyel, amit én kaptam! vagyis inkább a szobám, egész pontosan a játékaim... mert már olyan sok van, hogy nem fértek el az eddigi polcokon. Persze én is segítettem letörölgetni és a helyére tolni! Na most aztán kényelmesen elfér a sok sok játék! Még ebéd előtt lementünk anyával sétálni és arra mentünk amerre én akartam! Én pedig a játszótérre akartam :) Most mások is voltak és a Mamáék is odajöttek, de lassan menni kellett haza mert már éhes kezdtem lenni... Ebédre jó sokat ettem, borsófőzeléket is finom virslivel és lángost sajtosan-tejfölösen, amit a Mama küldött, utána pedig aludtam egy jót. Uzsonna után játszottunk is és a tévében megnéztünk "régi" felvételeket rólam, például amikor síelni voltunk és ott voltak a Botiék is és nagyon érdekes volt látni! Aztán este telefonált a Mama és lementünk vele sétálni és otthon még jót játszottunk és még megnéztünk pár "régi" videót rólam, aztán fürdés után apa pizzájából kaptam vacsorára és még fincsi csokit is és ma nagyon klassz új fogkefével moshattam fogat: egy elefáni fejéből bújik elő a keféje. Lefekvés előtt még megnéztünk egy mesét, de aztán már nem játszhattam, mert későre járt...

Milán 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr755154923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása