Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

654.nap

a Gábortól kérem a kalapácsot, mert a Boti nem akarta odaadni...Reggel megint épp indult apa dolgozni amikor keltem, de még adott egy könyvet mielőtt elment volna, de amikor kiolvastam, szóltam anyának, hogy keljünk már! Aztán reggeli után nagyon klasszat játszottunk: papírdarabokból ragasztottunk egy pávát és egy kiscsibét. Nagyon szépek lettek ám! Aztán lementünk sétálni és a Mama is lejött és a Zolival is találkoztunk, aztán mi hazajöttünk és ettem ebédre főzeléket és megnéztünk két mesét, aztán mentem aludni - bár kicsit nehezen jött álom a szememre, de amikor felébredtem és picit uzsonnáztam, akkor hazaért apa, öltöztünk, lementünk az autóhoz, felvettük a Mamát is és mentünk megnézni az Anna babát! Ott volt az Anna babán kívül még a Boti, a Kriszti, a Zoli apukája és anyukája és később a Gáborék is megérkeztek. Szerencsére a felnőttek az Anna babával voltak elfoglalva (aki tényleg pici és nagyon aranyos és picit meg is simizhettem!), úgyhogy mi a Botival rohangálhattunk egy jó nagyot, meg apával lépcsőztünk fel-s-le jópárszor. Aztán sajnos este lett és menni kellett haza, otthon pedig fürdés után lekváros kenyér volt a vacsi (gondolhatjátok hogy nézett ki a kezem tőle...) és még anya énekelt nekem pár dalt a kedvenc dévédémről a lefekvés előtt.

Milán 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr595154922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása